piątek, 18 października 2013

Secret Spells Christie 2003

Secret Spells Christie 2003


Secret Spells Christie 2003


Skoro ostatnim razem była czekoladka, to i tym razem może. Dziś dużo młodsza i jaśniejsza. Tak, jak uwielbiam lalki z lat 80-ych, tak również mam słabość do tych wydanych w pierwszych latach po dwutysięcznym.



Secret Spells Christie 2003


Christie pochodzi z serii Secret Spells z 2003 roku, w skład której wchodziła także Barbie i Kayla. Ta ostatnia podbiła najbardziej serca kolekcjonerów i można ją spotkać nawet na naszych polskich blogach. Zresztą nic dziwnego, gdyż trudno nie zakochać się w lalce z burzą rudych włosów i kocimi zielonymi ślepiami. Może i mnie się ona kiedyś trafi. A póki co, jestem dumną posiadaczką nie mniej pięknej Christie.



Secret Spells Christie 2003


Panna posiada niemal kompletny strój. Brakuje tylko dolnej części płaszcza i butów. Jak na lalkę używaną i bawioną przez dziecko (!) Christie zachowała się w niemalże pudełkowym stanie!
Bardzo podoba mi się zestawienie kolorów.



Secret Spells Christie 2003


Z przodu część włosów została spleciona w warkoczyk. Reszta swobodnie spływa po plecach. Kolory są dwa- widoczny na większej połaci złocisty brąz i pasma brunatne.



Secret Spells Christie 2003


Oczy są fioletowe ze srebrzystym cieniem na powiekach. Zobaczcie jakie ma śliczne rzęsy!



Secret Spells Christie 2003


Gdyby ktoś znalazł w swoich zbiorach ubranek, dolną część płaszczyka, to byłabym bardzo zobowiązana!


Secret Spells Christie 2003


10 komentarzy:

  1. Wow zazdroszczę ci jej jest bardzo ładna kiedyś o takiej marzyłem własnie z tej serii o Kayli także jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dziewczyna... trochę senna... jak kotka wygrzewająca się na słonecznej plamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam płaszcz! Mam płaszcz!! Zgłaszam się!!
    Cudniasta!
    Przymierzam się do niej i w końcu kiedyś "capnę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się cała ta seria. Kayla i Christie jednak biją w niej Barbie na głowę. Piękny łup!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Krystyna" brzmi poważnie, ale gdzie tu doszukać się powagi u tej flirciarki :P Kusząco rozchylone usta, iskrzące spojrzenia spod półprzymkniętych powiek, niejednoznaczny uśmiech - to jest urodzona femme fatale :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu