poniedziałek, 28 października 2013

Photo Fashion Barbie 1977

Photo Fashion Barbie 1977


Photo Fashion Barbie 1977


Jedna z największych gwiazd mojej kolekcji- Photo Fashion Barbie z 1977 roku. Bardzo długo na nią chorowałam i nie widziałam większej szansy na jej zdobycie. Pomogły mi w tym Aida i Gosia, które sprezentowały mi tę lalkę na urodziny! Słowa nie są w stanie wyrazić mojego szczęścia, zwłaszcza, że lalka jest wyjątkowo udana!








Barbie przyjechała do mnie w innym ubranku (będzie miało ono swoją osobną prezentację), które zastąpione zostało oryginalną garderobą, którą szczęśliwie udało mi się capnąć jakiś czas później na Ebayu, za zupełnie przyzwoitą cenę.



Photo Fashion Barbie 1977


Garderoba Photo Fashion Barbie składa się z kilku elementów. Trzonem kreacji jest złote body, na które założone są czerwone wąskie spodnie lub spódnica (również dodawana do zestawu), a na to wszystko trzykolorowa tiulowa narzutka.



Photo Fashion Barbie 1977


Z narzutką jest najwięcej zabawy. Można ją zakładać na różne sposoby, owiązywać wokół bioder, albo okrywać ramiona. Co się tylko zechce!



Photo Fashion Barbie 1977


Uwielbiam Photo Fashion Barbie za jej cudowne kocie oczy, które odróżniają ją od wszystkich innych superstarów z tamtego okresu czasu. Bardzo charakterystyczna jest ciemnogranatowa dolna kreska oczu. Podobną (u superstara) widziałam tylko raz i to u lalki, która również mieszka u mnie.



Photo Fashion Barbie 1977


A mianowicie jedna z Twirly Curls. Ona również ma kocie oczy z ciemną kreską na dole.



Photo Fashion Barbie 1977 & Twirly Curls Barbie 1982


I jeszcze zbliżenie (uwaga: każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie). Tu ładnie widać różnicę w kolorze włosów u obu lalek. Twirly Curls ma jasny blond, zaś Photo Fashion jasny przetykane rudawym- istny balejaż!



Photo Fashion Barbie 1977 & Twirly Curls Barbie 1982


Na koniec dodam, że lalka posiada typ ciała free moving- stawiając (za naszą pomocą oczywiście) kroki kręci głową na boki.


10 komentarzy:

  1. Piękna ;-) U mnie zajmuje ona szczególne miejsce, jest jedną z największych perełek. Fajnie że udało Ci się zdobyć oryginalne ubranko i że lalka u Ciebie miewa się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny zrobiły Ci wspaniały prezent :) Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się te na niebiesko podkreślone oczy - jak niebo:) Piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak by nieco mrużyła oczy przed światłem lampy błyskowej. Jest przeurocza:)

    Pozdrawiam
    Natalia z BFASHIONS

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka ładna, ale ten strój z narzutką - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. They both have beautiful sea blue eyeshadow! Such a wonderful doll!
    Christine
    http://champangebarbie.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta lalka to jeden z pierwszych superstarów, jakie zobaczyłam u kogoś na blogu na początku mojego zbieractwa i pamiętam, że wtedy mnie strasznie zauroczyła. Oczywiście nie zdawałam sobie sprawy z jej wartości. Bardzo piękny prezent sprawiła Ci Gosia z Aidą! :-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu