środa, 30 października 2013

Modern Princess Barbie (Teresa) 2011

Modern Princess Barbie (Teresa) 2011


Modern Princess Barbie (Teresa) 2011


Zwykle nie zwracam większej uwagi na księżniczki, ale ta ujęła mnie wyjątkowo ładną buzią i ciemnymi falującymi włosami. Do tej pory podobne twarzyczki widziałam wyłącznie u Fashionistek i trochę zdziwiło mnie osadzenie jej na tak... hm... ubogim ciałku.



Modern Princess Barbie (Teresa) 2011


Jest ono z cyklu tych nie zginających się (prawie) nigdzie. Ale to nie to jest największym mankamentem. Jest nim brokatowy gorset, który został namalowany na tułowiu lalki. Wspaniała oszczędność dla firmy, a i lalka nie świeci gołymi cyckami. Dół kreacji, czyli fioletowa spódnica również nie powala jakością. Użyty materiał kojarzy się z mocniejszym papierem do pakowania prezentów.



Modern Princess Barbie (Teresa) 2011


Na szczęście do buzi lalki nie można się przyczepić! Jak na współczesne standardy ma zupełnie przyjemny i nie przesadzony makijaż. Włosy trochę sianowate, ale gęste i miłe w dotyku.
W moim odczuciu jest to naprawdę lalka godna uwagi, zwłaszcza gdyby jeszcze podarować jej bardziej gibkie ciało.


7 komentarzy:

  1. Piękny Mold Summer nawet na tak lichym ciałku pięknie wygląda :) Mnie już zawsze się będzie kojarzył z Sassy i Sporty Fashionistas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Ty, to bym w ogóle nie wiedziała, co to za lalka! Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  2. Bardzo ładna- przeszczep obowiązkowy i będzie superowa

    OdpowiedzUsuń
  3. ... i ja się czegoś przy Was nauczę :)
    Faktycznie pomysł z gorsetem jest przygnębiający - wolę gołe cycki !!!
    Buzia natomiast bardzo urokliwa :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma naprawdę ładną twarzyczkę. Szkoda, że Mattel zdecydował się na takie rozwiązanie jeśli chodzi o gorset.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet na takim biednym cielsku ten mold wygląda ładnie. Na gibkim ciałku byłaby bomba :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłem połączenie zielonych oczu z różowo-fioletowymi cieniami na powiekach, dlatego ta panna bardzo mi się podoba, na innym ciałku mogłaby zawojować świat :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu