czwartek, 24 października 2013

Happy Family: Midge and Baby (Midge & Midge AA) 2003

Happy Family: Midge and Baby (Midge & Midge AA) 2003


Happy Family- Midge and Baby (Midge AA & Midge) 2003


Wpis dotyczący ciężarnej Steffi wywołał lekkie poruszenie i nawet stał się inspiracją do założenia nowego wątku na Dolls Forum dotyczącego właśnie wszelkiej maści lalkom ciążowym. To również przypomniało mi, że poza opisywaną wcześniej Stefką mam jeszcze kilka innych lalek w tym klimacie. Wszystkie one pochodzą ze słynnej serii Happy Family.

Na początek przedstawiam najbardziej rozpoznawalne lalki z tej serii. Chyba nie ma osoby, która nie poznałaby tej fioletowej sukieneczki i charakterystycznych warkoczyków!



Happy Family- Midge and Baby (Midge AA & Midge) 2003


Ruda Midge jest dość często spotykana w sprzedaży (oczywiście w różnym stopniu zużycia), zaś Midge AA zdecydowanie rzadziej. Poza różnicami w wyglądzie samych lalek, obie przychodzą z dokładnie tymi samymi akcesoriami.

Chyba najważniejszą częścią lalki jest jej ciążowy brzuszek przyczepiany na magnesik. W przypadku tych lalek jest on nieobecny, więc dzisiaj go nie pokażę, ale będzie jeszcze okazja przy okazji chwalenia się kolejną lalką z tej serii, już za czas jakiś. Wtedy dokładnie objaśnię wygląd brzuszka i sposób jego montowania.



Happy Family- Midge and Baby (Midge AA & Midge) 2003


Rudzielec już się może cieszyć swoją dzieciną, niestety czarnula jeszcze musi zaczekać. Na razie cieszy się ze szczęścia koleżanki.



Happy Family- Midge and Baby (Midge AA & Midge) 2003


Happy Family- Midge and Baby (Midge AA & Midge) 2003


Na koniec ciekawostka- headmold Midge AA to Teen Skipper z 1995 roku!


20 komentarzy:

  1. Aż dziwię się, że w przypadku czarnulki nikt z obrońców moralności, nie przyczepił się do tego "teen" w nazwie. Pewnie nikt nie wiedział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I like the collection of Mattel dolls pregnant. They are a very real dolls. I have none in my collection. I like your two dolls and baby. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno najlepiej rozpoznawalne, ale czy najpierwsiejsze? ;) Pierwszą Happy Family Midge, która pokazała się na pułkach jest lalka podobna do tej, którą pokazałaś, ale w różowym ubraniu( bluzka+spódnica) i z inną fryzurą. Była wydana w 2002 roku. Z jakiegoś powodu jest bardzo rzadka i prawie nie widuje się jej na aukcjach (nigdy nie udało mi się dojść dlaczego), ale świetnie pamiętam ją ze sklepu i do dziś żałuję, że jej wtedy nie kupiłam ;) To ta lalka: http://di1-1.shoppingshadow.com/images/pi/2d/0e/11/90154654-400x539-0-0_Mattel%20Barbie%20Midge%20and%20Baby%20Happy%20Family%20Doll%20Pre.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, Luci! A ja myślałam, że jest odwrotnie! -że ta różowa była później! Jak dobrze, że czuwasz i korygujesz! Nie wiedziałam też, że seria HF w ogóle była dostępna w sprzedaży w Polsce.

      Usuń
    2. Jak z nimi jest, to ja pewności nie mam ;) Pamiętam tylko, że na przełomie 2002/2003 pojawiła się w sprzedaży w Warszawie Midge w różowej kiecce. Bardzo mi się podobała, ale kosztowała około 100 zł i uznałam, że to za dużo. Czekałam aż pojawi się w marketach, taniej, ale nigdy się nie pojawiła. Po jakimś czasie zastąpiła ją na półkach Midge we fioletach, bardzo do tamtej podobna, ale jednak inna. Ustalenie relacji między tymi lalkami jest tym trudniejsze, że zamieszczający zdjęcia nowszego playlinu rzadko podają daty ;/

      Usuń
    3. "Różowa" wersja jest dużo ładniejsza i bardzo mnie dziwi czemu została zastąpiona "fioletową". W sumie podobne dodatki itd. Czemu więc? Może różowa była "na próbę", żeby sprawdzić, jak taka lalka będzie się sprzedawała? "Różową" dużo trudniej złapać, więc nakład musiał być niższy.

      Usuń
    4. Też tak sobie myślałam, że może różową wersję wypuszczono na próbę, a ponieważ popularność lalki przerosła wszelkie oczekiwania, wypuszczono kolejne? Przy czym, to że ta różowa pojawiła się w Polsce jako pierwsza, to jeszcze nie znaczy, że była też pierwsza w Stanach. Może to właśnie ta różowa była dodatkowym nakładem? Nic na pewno nie wiem, a chciałabym ;)

      Usuń
    5. I to możliwe, choć trafiam w sieci na "różowe" Midge podpisane datą 2002.

      Usuń
  4. Fantastyczne obie.
    Ciekawi mnie ten brzuszek na magnesik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buziak teen w ogóle nie podchodzi mi pod Barbie AA;) Natomiast Midge absolutnie promieniuje macierzyńską miłością:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio nabyłam rudą Midge :)
    Tez jest bezbrzuszkowa, ale brzuszki chodzą na ebayu czasem.
    Poza tym - kocham Midge ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamusie niby z jednej serii, ale te twarzyczki takie różne - podoba mi się takie podejście Mattela, choć w tym wypadku pieguska Midge bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...Ruda sprawia wrażenie, jakby miała ograniczone zaufanie do Czarnej...potrzymałaś chwilę malucha i będzie tego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachodzę w głowę, jakim cudem ktokolwiek mógł w takich słodkich pannach doszukać się jakiejkolwiek kontrowersji... Serio.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne są obie, ja mam rudą z brzuszkiem, ale bez dzidzi i bez sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie są prześliczne. Ja również mam tę rudowłosą Midge, ale niestety nie ma brzuszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. I have the whole Midge collection but didnt know AA midge was a skipper face mould! Maybe i will have to hunt for a AA midge too for my collection!
    Great close up pictures!

    Christine

    http://champangebarbie.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wybieram zdecydowanie czarnulkę, ładna, delikatna, urocza. Ta druga niestety ruda i piegowata - koszmar! Ale co kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu