piątek, 6 września 2013

Really Rosy Barbie 2004

Really Rosy Barbie 2004


Really Rosy Barbie 2004


Kiedy publikowałam wpis o moich dwóch pannach Really Rosy, przez myśl mi nawet nie przeszło, jak szybko wrócę do tematu! A wszystko dzięki Luci, która sprezentowała mi trzecią lalkę do kompletu- Barbie! Luci to wspaniała kobieta i kolekcjonerka, która ma potężną wiedzę o lalkach i fantastyczne zdolności przywracania im dawnego blasku.


Really Rosy Barbie 2004


Barbie przyjechała do mnie w przepięknym kompleciku z azjatyckimi elementami oraz czerwonymi super butkami na koturnie. One i bluzeczka ładnie korespondują z czerwonawym cieniem na powiekach.


Really Rosy Barbie 2004


Włosy lalki to istna poezja. Długie, proste blond włosy przetykane ciemniejszymi pasemkami.
Oczy są szaroniebieskie i podobnie wąskie jak u Lei i Kayli. Usta zaś w kolorze są niemal identyczne jak u Lei, z tą różnicą, że są rozchylone w uśmiechu.


Really Rosy Kayla, Barbie & Lea 2004


A tu wszystkie moje dziewczyny Really Rosy! Wspaniałe trio! Raz jeszcze dziękuję Luci!

9 komentarzy:

  1. Hello from Spain: This Barbie is very pretty. Great collection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Kaylę, ale dopiero teraz przyjrzałam się Lei...i jestem oczarowana! Przepiękne, miodowe włosy, i te łagodne oczy...
    Ubranko Barbie bardzo sympatyczne, spokojnie mogłaby wyjść tak na ulicę :) Skoro jesteśmy przy ciuchach- jesteś zainteresowana oryginalnymi ubraniami? Moja Kayla przyszła w kompletnym "outficie", ale chyba Lei- bo futerko na dekolcie ma białe. Nie wiem, czy dążysz do przywrócenia swoim lalkom firmowego wyglądu, czy raczej nadajesz im nowy charakter. Swoją drogą, dziewczyny wyglądają bardzo imprezowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaak! Zawsze dążę do przywrócenia oryginalnego wyglądu!

      Usuń
    2. Oj tak- jesteś zainteresowana czy oj tak- dążysz (w domyśle już masz komplet)? :) Jeżeli to pierwsze, to zrobię jutro zdjęcie, żebyś mogła ocenić stan.

      Usuń
  3. Faktycznie! prześliczna! i jak do nich pasuje! wspaniałe Trio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna. Bardzo jej ładnie w tej chińskiej bluzeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha XD Też to zauważyłaś. To był jedyny strój, który komponował się jakkolwiek z jej makijażem :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu