czwartek, 1 sierpnia 2013

Petra Sommer-wind 1977 reroot

Petra Sommerwind 1977 reroot


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Kupić lalkę w pudle jest przyjemnie. Ma się niezniszczoną  lalkę z oryginalnym ciuszkiem i kompletem akcesoriów. Ale... kupić za grosze tzw. trupka i podarować mu nowe życie jest milion razy fajniej!


Petra Sommer-wind 1977 reroot


O Petrze Sommer-wind marzyłam już od dawna. Jest to jedna z moich najulubieńszych wersji Petry na wzgląd jej pięknej twarzy o dość prostej grafice oczu i ładnych naturalnych ustach (tzw. pekińczyki to jednak nie moja bajka).


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Więc jak tylko zobaczyłam sztuczkę na Allegro, natychmiast się przyczaiłam... Ku mojemu zdziwieniu nie licytował nikt poza mną...


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Podejrzewam, że to przez mocno nadszarpnięte włosy. Tu od razu dodam, że w oryginale, moja Petra była czarnulą. Bardzo chciałam podarować jej nowe włosy w tym samym kolorze, ale i nie składało się i z kasą ostatnio kruchutko...


Petra Sommer-wind 1977 {source}


Co nie znaczy, że w przyszłości tego nie załatwię. Jednakże, póki co postanowiłam lalce podarować kolor, który sama noszę...


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Teraz to taka minime :)) Krążą legendy, że lalka nosi pasemko włosów swojej właścicielki...


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Wdzianko Petra otrzymała w spadku po Western Fun Nii. Ja sama oblekam się zwykle w czernie, ale Petrze z tymi jej cudnymi błękitnymi powiekami, bardzo jest do twarzy w niebieskim.


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Wygląda na zadowoloną... Ma u mnie zapewnioną dożywotnią emeryturę.


Petra Sommer-wind 1977 reroot


A jakby kto pytał, zdjęcia były robione o 6.00 rano.


Petra Sommer-wind 1977 reroot


Chcę mieć więcej Sommer-wind'ek! Jakby ktoś chciał się podzielić (sprzedać, wymienić), to proszę o mnie pamiętać!


A wczoraj po 20.00 było u mnie tak...


Double Rainbow


19 komentarzy:

  1. O! kobieto dokonałaś cudu z tą lalką!!!! Przepięknie jej w rudych! Wspaniała jest!!!! Stój też rewelacyjnie dobrany! oczywiście ze 100 razy zaglądnę, żeby się na nią z przyjemnością pogapić!!!! Bardzo się cieszę, że ją masz!!!! Świetna jest!!!Zwłaszcza teraz po przemianie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Warto było zainwestować w nią trochę czasu i wysiłku :)

      Usuń
  2. na marginesie dodam, że piękne foty plenerowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie teraz wygląda. Macie cierpliwość do tych rerotów, ja zaczęłam jeden jakieś pół roku temu i stanęło na grzywce. Muszę się porozglądać u mnie na pchlim targu, często je kiedyś widziałam.

    Piękne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nigdy zebrać nie mogę, ale jak już zacznę... ;) Jakbyś znalazła jakieś Peterki to bierz, bierz!!!

      Usuń
  4. Zrobiłaś z niej nowoczesną, kolorową i zalotną dziewczynę :) Bardzo dobrze, że włosy nie w kolorze czerni. Czerwone pasma bardziej zwracają uwagę i zdecydowanie do niej pasują.
    Twoja Petra jest wyjątkowa. Znacznie czesciej można spotkac "pekińczyki", ktore też są śliczne, ale jednak bardziej opatrzone.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna- z rudościami jej do twarzy! Kolor idealnie dobrałaś i śmiem twierdzić, że Twoja wersja wygląda znacznie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, gratuluję Petruni. Tęcza magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje klimaty! Piękna Petra i piękny reroot! Sam chyba zacznę focić o 6 rano!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, podoba mi się :) Brałbym... i to nie w aucie ale na półkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna. Nie wiem, jak wygladała w oryginale, ale wydaje mi się, że w wersja ruda jest dla niej bardziej korzystna. Włos właścicielki, uuu, pierwszy stopień do nawiedzenia lalki :O ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jej ładnie z nowym kolorem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: great job makeover. - She is now very pretty. Nice outfits. I see that your up early much to take pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. przyszłam się pogapić- bo wiesz- nie ukrywam, że ona jest do Ciebie bardzo podobna- jesteście obie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna lalka, w rudych włosach wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżu! Ale cudna!
    Normalnie "vintydże" do mnie nie przemawiają, ale twarz tej lalki, na długo zostanie mi w głowie!
    Piękny kolor i wspaniale do lalki pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest prześliczna. A w rudych włosach bardzo jej do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu