sobota, 3 sierpnia 2013

Mystery Squad Kenzie 2001

Mystery Squad Kenzie 2001


Mystery Squad Kenzie 2001


Kenzie mieszka u mnie już kilka miesięcy i jako jedna z tych najukochańszych i niemalże wymodlonych lalek zasłużyła na super ekstra sesję zdjęciową. To dla niej złamałam wszelkie swoje zasady i... wyszłam z nią oraz aparatem w plener- i to nie byle jaki, bo daleki od domu...


Mystery Squad Kenzie 2001


Od razu wiedziałam, gdzie chcę zrobić zdjęcia- w sercu parku miejskiego, na tle placu zabaw. Super doświadczenie. Czułam się jak profesjonalny fotograf ;) Nareszcie miałam ciekawe tło i wystarczającą ilość światła...


Mystery Squad Kenzie 2001


Nie chyba muszę mówić, że zaraz wokół mnie zebrali się dyskretni gapiowie. Na szczęście były to głównie matki z dziećmi, a nie bandziory czyhające na mój ponad 10 letni sprzęt i jeszcze starszą lalkę ;)


Mystery Squad Kenzie 2001


Trudno uwierzyć, ale Mystery Squad Kenzie ma już 12 lat!


Mystery Squad Kenzie 2001


Lalka, mimo, że playline, wykonana została z dużą precyzją. Posiada nawet starannie odmalowane na niebiesko paznokcie u rąk!


Mystery Squad Kenzie


Bardzo podoba mi się luźny styl Kenzie. Na główce burza rudawych loków (w przedniej części grzywy jaśniejsze pasemka), przyozdobionych ciemnymi okularami a na szyi super modna (kilka lat temu) obróżka. Mrau, jest moc!


Mystery Squad Kenzie 2001


Ale tak poza tym, to zwykła nastolatka. Zobaczcie, jak słodko pozuje :3 Zwracam uwagę na odjazdowe podkolanówki i białe butki na grubej podeszwie. Aha, warto dodać, że Kenzie otrzymała ciało Teen Skipper. Jest drobniejsza od standardowej Barbie, posiada mniejszy biust i węższe biodra. Stopy ma płaskie. Pod wieloma względami bardzo przypomina lalki z serii Starr and Friends. W przyszłości postaram się zrobić wpis porównawczy.


Mystery Squad Kenzie 2001


Anielska twarz. Bardzo delikatna i dziewczęca, bez żadnego specjalnego makeup'u.


Mystery Squad Kenzie 2001


To właśnie dzięki tej konkretnej lalce zakiełkowała we mnie miłość do moldu Kayla/Lea i kilka dzierżących go lalek już u mnie znalazło swe miejsce.


Mystery Squad Kenzie 2001


Na koniec dodam, że Mystery Squad Kenzie przywędrowała do mnie od zaprzyjaźnionej kolekcjonerki, która kilka lat temu wybierała ją osobiście spośród innych egzemplarzy, wnikliwie studiując każdy szczegół lalki, aby uniknąć najmniejszych nawet mankamentów. Dzięki temu, dziś mogę się cieszyć lalką idealną!

17 komentarzy:

  1. śliczna panienka!!!takie ma delikatne rysy i ta burza rudych loczków!luzacki styl mnie uwódł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!Ten plener faktycznie jest doskonałym tłem dla lalki! A sama lalka? co wiadomo- rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest boska! Dobrze, że ją wyciągnęłaś na spacer:)Świetna sesja -bardzo do niej pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę taką lalkę! Ma świetne włosy i ubranie, a zwłaszcza buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Promienna Barbioszka. Gratuluję odwagi, której było trzeba by wyjść na sesję zdjęciową w uczęszczane przez ludzi miejsce. Dzięki temu, że się przemogłaś, my - czytacze bloga, możemy z przyjemnością oglądać tę laleczkę w "żywej" scenerii, która bardzo do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta lalka jest piękna!!!! Bardzo zazdroszczę! A Ola też o niej kiedyś pisała na swoim blogu tutaj: http://dollcollector.wordpress.com/2009/08/18/mystery-squad-kenzie/
    Duże brawa za wyjście w plener, wiesz że jestem wielką fanką fotografowania lalek na zewnątrz i zawsze niesamowicie się cieszę, że ktoś bez względu na gapiów i może nawet komentarzy robi swoje. Tak trzymać! Sesja wspaniała, lalka ma na pewno “charakterek” i widać że lubi pozować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: Kenzie is fabulous. I like the hair she has. Nice pictures on the playground. Very inspiring. I love the red jacket she wears. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczna. Podobają mi się jej włosy. I te pomalowane paznokcie u rąk. Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest przepiękna, trudno uwierzyć, że to playline. Ma przepiękną twarz, delikatną i dziewczęcą. No i ta burza loków...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyróżnia się swoim dziewczęcym urokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalka genialna, też bardzo mi się podoba. Mold Kayla/Lea jest świetny, choć mi się bardziej podobają te ostrzejsze wersje tej twarzy (ha,ha). Kiedyś, na zdjęciach widziałam Kenzie z wyprostowanymi włosami, była to rewelacyjna metamorfoza. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie całkiem spoko, nie jestem fanem tego moldu ale z tymi włosami ujdzie, tylko kolor jak dla mnie zbyt rudawy, za to ciuszek pierwsza klasa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna jest, a jaka burza włosów na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Cię serdecznie po raz pierwszy na blogu. Kenzie jest kapitalna!!! Ta burza loków i delikatna buźka ;-)))). Fotki w plenerze wspaniałe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu