niedziela, 18 sierpnia 2013

I Can Be: Rock Star Barbie 2009

I Can Be: Rock Star Barbie 2009


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


Ha! Któż spodziewałby się po tej różowej landrynce rockowego pazura? A jednak! Seria I Can Be tym razem sugeruje nam zostanie gwiazdą rocka! Yeah, wchodzę w to!


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


Jestem pozytywnie zaskoczona mnogością dodatków i porządnym wykonaniem lalki. Co prawda mój egzemplarz pochodzi z drugiej ręki, ale poza gitarą niczego mu nie brakuje. Lalka jest naprawdę w świetnym stanie, choć całkiem niedawno jeszcze bawiło się nią dziecko.


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


Ach te długie, gęste blond włosy z różowymi pasemkami. Miałam nadzieję, że okażą się magiczne, ale nic z tego. Sprawdzałam... Gdyby się chociaż tak nie elektryzowały, to byłoby idealnie :)


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


Twarz rockmenki typowa, jak na dzisiejsze czasy. To taki nasz współczesny superstar, którego pełno na półkach sklepowych. Jedyne, co tak naprawdę mi w nim przeszkadza to usta. Nie dość, że "przemalowane", to nakładane jakąś dziwną techniką- wyraźnie widać dwie warstwy, z czego wierzchnia się często złuszcza (dwóm podobnym lalkom, usta po prostu się odkleiły...)

Na powyższym zdjęciu lalka ma na główce odjazdowe czarne słuchawki z mikrofonem. Wolę ją jednak bez nich, zwłaszcza, że zakrywają srebrne kolczyki.


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


Strój prezentuje się... różowo ;) Jako fanka rockowych klimatów, inaczej widziałabym całą kompozycję, ale biorę na poprawkę, że jest to lalka dla kilkulatków. Sama w dzieciństwie kochałam RÓŻ <3 i żadne inne kolory w ogóle nie wchodziły w rachubę... no może poza TĘCZOWYM (tak, dla mnie to był kolor).

Ale elementy mroczne również są obecne. Chociażby czarna obróżka na szyi i wysokie czarne kozaczki przeciągnięte różową sznurówką (to tak, żeby nie było ZBYT mrocznie).


I Can Be: Rock Star Barbie 2009


Jak myślicie, czy to styl na wczesną Majkę Jeżowską, czy późną Dodę?..

12 komentarzy:

  1. hej
    śliczna Baśka .....elegancko ubrana
    mi kojarzy się z późną Dodą
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Późna Doda !!! :)
    Jestem pełna uznania dla dziecięcych rączek poprzedniej właścicielki :)
    Zamiast brakującej gitary proponuję jako gadżet różowego Porsche 911 ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, usta to zawsze to co mnie wkurza w nowych lalkach, natomiast butki i akcesoria ma fajowe. Nawet ciuchy mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: Beautiful Barbie. I like the pictures .. . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona jest bardzo ładna! Ten image sceniczny pasuje jej całkiem fajnie! Gdyby była bardziej tęczowa, to uznałabym, że to faktycznie lalkowa wersja Majki Jeżowskiej. =) Bardzo dobrze, że o niej zrobiłaś wpis- ciekawa lalka- warta uwagi.

    Według mnie na Dodę najbardziej pasuje Kissing Barbie =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta lalka nie raz rzucała mi się w oczy w sklepie, ale głównie dlatego, że chciałabym jej ciuszek włożyć jakiejś innej. Na TNT niestety ciężko dopiąć takie nierozciągliwe wdzianka... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna laleczka. Buty to ma odjazdowe. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się starzeję - ja, mimo że lalka prezentuje się całkiem ładnie, najchętniej ukradłabym te ciuchy i ubrała w nie jakiegoś Superstara xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ma te buty- pełen wypas. Myślę, że późna Doda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyne co bym ujął z całości, to te pasemka na głowie, nigdy nie lubiłem takiej ozdoby, całość fajna, buźka sympatyczna, makijaż o.k. strój - jako sceniczny kostium też może być więc ogólnie lalka na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu