wtorek, 27 sierpnia 2013

Gaucho Petra by Lundby

Gaucho Petra by Lundby


Gaucho Petra by Lundby


Sierpień jest dla mnie wyjątkowo petrowy. To już trzecia w tym miesiącu Petra, a każda jest z innej parafii. Tym razem wpadło mi dziewczę ze stajni Lundby, z czego jestem podwójnie zadowolona, gdyż nigdy wcześniej nie miałam tego typu lalki w rękach. A przecież widuję ją dość często w sieci, na Waszych blogach, czasem się też trafia na aukcjach.




Że jest to Petra wiedziałam od razu. Tej mordki przecież nie da się pomylić z niczym innym na świecie (no może z małpką ;)), ale ten kolor ciała i kruczoczarne włosy zdały mi się od razu podejrzane. Przecież wszystkie możliwe zdjęcia przedstawiały Petry Lundby ZAWSZE jako blondynki! Z grzywką i bez, z lokami i karbami, ale nigdy z innym kolorem włosów. Swoją drogą, to czy nie jest to dość dziwne? Vintage'owe Petry oszałamiały wręcz mnogością fryzur, odcieniami skóry i rodzajami makijażu. A tu co? Taka bryndza?..


Gaucho Petra by Lundby


Przegrzebałam spore połacie Internetu i w końcu udało mi się rozpoznać moją lalkę. Wywodzi się z superkolorowej linii Gaucho Petra. Prócz Petry wystąpili w niej również: Fred, Peggy (młodsza siostra Petry) i czarnej maści koń. Kowbojska rodzinka była odpowiednikiem mattelowskiej Western Fun z 1990 roku. To pozwala przypuszczać, że Gaucho Petra pojawiła się w podobnym okresie czasu.

Wydaje mi się, że Gaucho Petra to jedyna, lub jedna z nielicznych, nie-blondynka, jaką wyprodukował Lundby.


Gaucho Petra by Lundby


Od każdej innej Petry Lundby, Gaucho wyróżnia się śniadą cerą, brązowymi oczami i długimi kruczoczarnymi włosami doskonałej jakości.


Gaucho Petra by Lundby


Sukieneczka, w którą ubrana jest lalka to Barbie Best Buy Fashion #9006 1975. 


Gaucho Petra by Lundby

 
PS. Skontaktowałam się z poprzednią właścicielką lalki, która potwierdziła, że jest to na 100% Gaucho Petra!

20 komentarzy:

  1. ależ cacuńko!faktycznie nigdy nie widziałam ciemnolicej i czarnowłosej Petry!toż to perełka!ino czarna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany petrowy sierpień! Wspaniała jest - rewelacyjnie wygląda! Przyjemnie sie na nią pogapić i ucieszyć oko. =) Bardzo się cieszę, że ją masz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudeńko też nie wiedziałam, że takie istnieją - boska jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, dużo ciekawsza niż pospolita blond wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no raz po raz mnie zachwycasz. Ona jest cudna! Bardzo jej pasuje to ubranko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! Przy standardowych blondynkach to prawdziwa piękność i rzadkość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna ta Petra ! Zazzzdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Whoa! Brązowa rodzyneczka :) Kompletnie nie wiem, co te ciemnoskóre lalki mają takiego w sobie, że na ich widok tworzy się uśmiech na twarzy. Jakieś pozytywne fluidy czy co?
    Bardzo, ale to bardzo wesoły i promienny buziak, z kształtu przypominający chomiczka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. No cóż, pozostaje mi jedynie powtórzyć; "piękna jest!" Kolor szminki jest tak pasujący do sukienki, że wygląda jakby to był jej oryginalny ciuch!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zobaczyłam ją pierwszy raz u Świstaka, ale po Twoim zapytaniu na forum czekałam, aż ją pokażesz u siebie :-) Jest śliczna (jak każda Petra :-)) i jaka wyjątkowa :-) Chciałabym mieć Peggy z tej serii, one mają takie melancholijne buźki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dementuje nigdy nie maiłem takiej lalki , prawdopodobnie chodzi ci o steffi AA :)

      Usuń
    2. Oj, Tomek, masz rację :-D Źle popatrzyłam na flickerze, dzięki za poprawkę :-)

      Usuń
  11. Świetna jest, pierwszy raz widze petrę brunetkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest prześliczna. Ma piękne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna. Nie widziałam jeszcze Petry w takiej wersji. Ja lubię takie Petry, kojarzą mi się z dzieciństwem bo zdarzało mi się takimi bawić choć sama nigdy takiej lalki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, o wiele bardziej podoba mi się niż w popularnej wersji blond :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. doskonała w każdym calu ♥
    szkoda, że nie moja ;DDD
    na otarcie łez - mam Blondi!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu