poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Blythe Littlest Pet Shop B21 31853

Blythe Littlest Pet Shop B21 31853


Blythe Littlest Pet Shop B21 31853


Różnych rzeczy mogłabym się po sobie spodziewać i lalek, które mogłyby u mnie zagościć, ale, że trafi do mnie kiedykolwiek to dyniogłowe maleństwo, to jest co najmniej dziwne...


Blythe Littlest Pet Shop B21 31853


Bo ja się wcale o nie nie prosiłam! Samo przylazło i się wprosiło, na dodatek twierdząc, że nie zajmuje wiele miejsca, zaś kolekcja lalek bez blajtki nie może być i nie jest kompletna...

Blythe to dość dziwna laleczka. Pierwszy raz mam sposobność obcowania z czymś podobnym. Mierzy niecałe 12cm wysokości, z czego główka również ma 12- ale w obwodzie. Na dość rachitycznym ciałku umieszczono naprawdę spoooorą łepetynę.


Blythe Littlest Pet Shop B21 31853


Oczka są wprawiane z "prawdziwymi" rzęsami, które wyrastają wprost z gałki ocznej ;) Niestety nie zamykają się. Prawda, że to spojrzenie jest hipnotajzing?..


Blythe Littlest Pet Shop B21 31853


Paskuda, bo tak nazywają Blythe jej miłośnicy, mimo swojej nietypowej aparycji, faktycznie ma w sobie coś ujmującego.


Blythe Littlest Pet Shop B21 31853


13 komentarzy:

  1. ooooo,paskudka!!!no nie wierzę,że i u ciebie jedna zamieszkała! :D gratki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D najgorsze, że przyszło mi ostatnio do głowy, czy by sobie blondyneczki nie sprezentować...

      Usuń
  2. Już przepadłaś... To Ona będzie miała Ciebie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. One są stadne - razem z blondynką machnij sobie rudzielca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ... już za późno ;)
    Ja też się do blajtek przymierzam :)
    Popatrz w oczy swojej Blajtce i powiedz jej, że nie będzie miała blajtkowego towarzystwa ...

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zaczęło się od 3,a mam teraz 24(kolekcja powiększa się.One są bezwzględne, i nie można im się oprzeć).Mam jedną petitkę z zamykanymi oczami,i jedną z nowej serii.Blajtki i petitka są cudne,nowa seria niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O 24! Dajcie spokój! Ja już i tak złamałam wszelkie zasady swojej kolekcji. Już mi wpadły Bratz, My Scene, Moxie, a teraz Blajtka :U No tak, ale paskudy są takie maleńkie, że się pomieszczą :3

      Usuń
  6. Odkrywanie nowych lalkowych horyzontów idzie Ci znakomicie!!! Fajna lalka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakże smutne oczęta, wołają : "błagam weź mnie, nie chcę być samotna". Śliczna lalka, jednak nie przekonuje mnie, przynajmniej nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętaj, że one lubią się rozmnażać:)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu