sobota, 31 sierpnia 2013

Amazing Nails Christie & Kayla 2001

Amazing Nails Christie & Kayla 2001


Amazing Nails Christie & Kayla 2001


Ostatni dzień sierpnia spędzę z tymi dwiema kolorowymi dziewczętami z serii Amazing Nails. Choć wciąż jeszcze rozbuchane latem i szalonymi wakacjami, to już gdzieś tam czują zbliżającą się powoli jesień...


Amazing Nails Christie & Kayla 2001


Obie dziewczyny posiadają oryginalne sukienki z wycięciami odsłaniającymi zgrabne wcięcia w talii oraz półprzezroczyste butki na koturnach. Brakuje tylko płaszczyków.

Przyjrzyjmy się teraz buziakom.


Amazing Nails Christie & Kayla 2001


Włosy Christie są w idealnym stanie. Ich kolor można by opisać jako jasny brąz mocno rozświetlony Słońcem. Sam kształt fryzury jest identyczny z oryginałem: pasmo włosów znad czoła zostało zaczesane do góry i złapane gumką. Reszta swobodnie opada na plecy.


Amazing Nails: Kayla & Christie 2001


Tutaj ładnie widać szczegóły twarzy Mulatki. Zwróćcie uwagę na oczy. Są błękitne!

I Kayla:


Amazing Nails Christie & Kayla 2001


U niej najbardziej rzucają się w oczy bordowe, błyszczące usta i włosy w trudnym do opisania kolorze. Ani czerwone, ani fioletowe. Coś jakby ciemny brąz potraktowany fioletem. Niestety na wzgląd bardzo zniszczonej faktury włosów, musiałam spleść je w warkocz. Pozytyw z tego taki, że piękna buzia została jeszcze lepiej wyeksponowana.


Amazing Nails: Kayla & Christie 2001


Na zgrabnych ciałach BB lalki prezentują się fantastycznie!


Amazing Nails Christie & Kayla 2001


Marzy mi się z tej serii czarnowłosa Lea, ale to jedno z tych marzeń ściętej głowy.. Ale kto wie, a nuż... A może ktoś pomógłby mi je spełnić?.. :)

15 komentarzy:

  1. Są piękne !!!
    Kojarzą mi się z miękkim światłem wrześniowego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż sobie wygooglowałam i sprawdziłam, jak ta Lea wygląda! noooooo to już wiem, czemu Ci się marzy... a te dwie prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy Kayli potraktuj wrzątkiem ;) Co prawda połamane włoski nadaj w nieznacznym stopniu będą odstawać od reszty, ale sama faktura fryzury odzyska blask i gładkość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż na takiego laika wyglądam? ;) Zapraszam do przejrzenia reszty bloga gdzie, ratuję, rootuję i wrzątkiem również polewam ;)

      Usuń
  4. Hello from Spain: beautiful Barbies. They are very pretty. - Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Na podobną Kaylę od dawna choruję. To taka drapieżna, wyrazista lalka! A włosy maja kolor wiśni zmiksowanej z czarna porzeczką i śliwką :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej podobają się ich butki:) Są fantastyczne! Aczkolwiek Kayla kusi, oj kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie Kayla przebija urodą Christie. Lea kiedyś się trafi, zobaczysz... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To była strasznie fajna seria :) Miała pomysłowe ciuszki i zawsze podobały mi się te buciki z koturnami! No i same lalki :) Teraz się sobie dziwię, że jak byłam mała to ta Kayla strasznie mi się nie podobała, a obecnie do niej wzdycham :) I doskonale rozumiem chęć zdobycia Lei <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są a Kayla ma przepiękne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie piękne, ciężko się zdecydować, która ładniejsza. Nawet pomimo tego, że to Kayla jest tą rzadszą i chyba "ulubieńszą" lalką. Nie spodziewałabym się, że Christie może mieć błękitne oczy, ale wygląda z nimi ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu