poniedziałek, 15 lipca 2013

Winter Sports Ken 1994

Winter Sports Ken 1994


Winter Sports Ken 1994


Rzadka to chwila, gdy mogę pokazać na blogu lalkę płci męskiej, jednakże i takie cuda się czasem zdarzają. Przedstawiam Wam Winter Sports Ken'a z 1994 roku.


Winter Sports Ken 1994


Mimo imienia Ken, chłopak dzierży mold Allana z 1990 roku. Otrzymał też ciało typu pajacyk dzięki czemu może wykonywać nawet najbardziej szalone ewolucje na śniegu. W oryginalnym zestawie był wyposażony między innymi w narty i komplet łyżew.


Winter Sports Ken 1994


Buźka Kena zupełnie sympatyczna- z miłym uśmiechem i błękitnymi ślepiami. Fryzura, jak przystało na wczesne lata 90-e- z przodu krótko, z tyłu dłużej.


Winter Sports Ken 1994


Winter Sports Ken należy do serii lalek dostępnych wyłącznie w Europie.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy chłopak! Świetnie, że go na blogu prezentujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie widziałam lalka na ciałku pajacykowym... pod tym kombinezonem kryją się sekrety =)

      Usuń
  2. Orajuśku, pan z mojego ukochanego baśkowego kalendarza! Gratki, jak nie lubię zbytnio Kenów, tak ten jest całkiem sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawostka! Jego cudną brew mam na myśli :) Swojego takiego chłopinę kupiłam w stanie używanym i prawdę mówiąc myślałam, że to jego jedyna skaza ten odprysk - powstała w skutek upływu czasu. A tu patrz - Twój ma tak samo :D W tym samym miejscu, identycznie :) A tak poza tym to fajny lalek - lubię go :D I moja Barbie Winter Sports tym bardziej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje mi tylko śnieżnej scenerii, a tu jak na złość za oknem lato;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu