środa, 24 lipca 2013

School Style Barbie: Outfit 2001

School Style Barbie: Outfit 2001



School Style Barbie: Outfit 2001


Bluzeczka, w którą ubrana jest modelka z dzisiejszego wpisu już raz przewinęła się przez ten blog. Dokładniej w tym oto wpisie. Wtedy jednak nie miałam jeszcze bladego pojęcia, do kogo pierwotnie należała, i co zaskakujące, że mam pasującą do niej spódniczkę... i nie tylko!

Spójrzcie tylko na co ja trafiłam w przepasnej sieci Internetu:


School Style Barbie: Outfit 2001 {source}


Szkolna Baśka! Posiada własny komplet mini przyborów szkolnych, takich jak zeszyt, kredki, nożyczki itd, oraz niebieski plecaczek na ramię do którego można to wszystko schować. Całość, wraz z lalką spakowane zostało w praktyczną torbę dla małej właścicielki zestawu.


School Style Barbie: Outfit 2001


Ale nie dajcie się zwieść- lalka widoczna na zdjęciach jest tylko podobna do oryginału, którego nie mam i nigdy nie miałam. Jednakże ubranko, o dziwno, jest kompletne. W jego skład wchodzi: dwukolorowa bluzeczka, kraciasta spódnica, czerwone kozaki z dość miękkiego tworzywa i czarne okulary.


School Style Barbie: Outfit 2001


A okulary to mój ulubiony element. Idealnie leżą na twarzy lalki. Dodają +20 do inteligencji i 100 do nerdowatości. Modelce się jednak nie podobają, w związku z czym natychmiast się ich pozbyła...


School Style Barbie: Outfit 2001


Może rzeczywiście tak lepiej... Najważniejsze, że zagadka czerwonej bluzeczki się rozwiązała a ja mogę spać spokojnie. No prawie... bo teraz z kolei męczy mnie tożsamość modelki, która zaprezentowała strój. Jeśli ktoś poznaje lalkę, proszę o kontakt :)


School Style Barbie: Outfit 2001


13 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I did not know this Barbie. She is very cute. .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. To cud - nieróżowe i dodaje inteligencji. Całkiem nie jak Mattel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaje się, ze mam lalkę pasującą do tego ubrania, więc jeśli byłabyś chatna ją przygarnąć- daj znać =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak troszkę podobna jest do Bedtime Baby-Barbie and Krissy, tylko coś ciałko mi nie pasuje. Nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie łudząco podobna, ale to jednak też nie ona.

      Usuń
  5. Jako nerd jest cudna. Szkoda, że nie podoabją jej się okulary :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to i nie ona, ale wygląda świetnie :) Fajny zestaw. A już w tych okularach na nosie wygląda kapitalnie.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna panna. Ślicznie jej w tych ciuszkach. A okulary to mnie po prostu rozczuliły. Świetne są. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O żesz chyba widziałam dzisiaj podobną na wystawie w zamkniętym już SH a już na pewno to ubranko takie samo było. Jutro pędzę sprawdzać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love this doll green eyes. she is so cute! I wish to find her as well!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu