poniedziałek, 29 lipca 2013

Ballet Star Barbie 2001

Ballet Star Barbie 2001


Ballet Star Barbie 2001


 Kolejna Barbie z 2001 roku. Tym razem jako Ballet Star.


Ballet Star Barbie 2001


Lalka pojawiła się u mnie zupełnie przypadkowo, jako jedna z większego zestawu zakupionego na allegro. Patrząc na zapudełkowaną wersję, głęboko wątpię, bym kiedykolwiek zainteresowała się jej zakupem.

No bo to taka... ot, sobie baletnica...


Ballet Star Barbie 2001 {source}


I dlatego miałam farta, że jednak do mnie trafiła, bo w rzeczywistości, wbrew moim oczekiwaniom, okazała się być prześliczna! Ma alabastrowy odcień ciała, delikatny makijaż i super słomkowe włosy zwinięte w maleńki koczek.


Ballet Star Barbie 2001

Jest też dość elastyczna, może nawet za bardzo, bo nóżki mocno się rozjeżdżają na boki.


Ballet Star Barbie 2001


Podejrzewam, że rajstopy, które pierwotnie posiadała baletnica skutecznie radziły sobie z tym problemem.


PS. Może ma ktoś na sprzedaż/ wymianę ciemnoskórą Fashionistkę?


11 komentarzy:

  1. łaaaadna! i jaka artykułowana! podoba mi się jej body =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatna jak kwiatuszek:)Podoba mi się ta jasna cera i łagodny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: beautiful pictures. This Barbie is beautiful and delicate. . Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Jaka fajna!
    Ta lalka od dawna przykuwała moje oko na allegro i teraz żałuję, że jednak nie uległam jej urokowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co mi wiadomo, jest jedna sztuka! I to z oryginalnymi ciuszkami :)

      Usuń
  5. Pamiętam tę baletnicę z czasów, gdy była w sklepie. Miała prześliczną twarz, delikatny makijaż, jasną cerę - tak jak piszesz, no i ten wyjątkowy kolor włosów. Wtedy przerażały mnie jej artykułowane nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się zagapiłam na lalki, że "umkło mi" Twoje małe blogowe przemeblowanko! Ile tu zmian! marzy mi się jednak powrót tego banera z dwoma ślicznotkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta laleczka, na twoich zdjęciach zyskała dodatkowego wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, jak mi się ta lalka podoba! i jak tu rzec, że Generation Girl to brzydki mold? na pewno nie w tym wydaniu. ale Twoje zdjęcia też zrobiły robotę. wydobyły z niej więcej świeżości i delikatności. :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu