sobota, 29 czerwca 2013

Capri Barbie 1990

Capri Barbie 1990

Capri Barbie pochodzi z 1990 roku. Wielu z nas, dorastających w latach 90-ych doskonale pamięta tę laleczkę, gdyż była ona spokojnie do kupienia nawet i u nas, w Polsce. Sprzedawana w tzw. wąskim pudełku stanowiła tańszą alternatywę dla bogato wyposażonych Basiek- np. z królującej w tym samym czasie serii Western Fun.


Capri Barbie 1990


Capri Barbie posiada bardzo charakterystyczny malunek oczu z tzw. śmiejącymi kreseczkami na dolnej powiece. Oczy w dwóch odcieniach niebieskości, powieki zielone. W centrum oka żółtawe trójkąciki.

Capri Barbie 1990

 Zauważcie, że Western Fun Nia ma ślepia w niemal identycznym stylu.


Western Fun Nia 1990


Zdjęcie Nii pochodzi z pamiętnej sesji syrenkowej i niestety nie posiada oryginalnego wdzianka.

Zresztą opisywana dziś Capri Barbie również nie dysponuje własnym, dlatego przywdziała kostium od Riviera (Gold Coast) Barbie.


Capri Barbie 1990


Dla ciekawostki dodam, iż Capri Barbie była lalką wydaną wyłącznie na rynek europejski, a więc kolejny raz, reszta świata musiała obejść się ze smakiem :)

8 komentarzy:

  1. Jej makijaż ładnie się komponuje z makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co jest w słowie Capri ... ale razem ze słowem Ibiza ... są kluczami do relaksu w mojej głowie... piękna panna wygląda jak gdyby miała na imię Capri i właśnie wygrała konkurs gimnastyki artystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż poleciałam szukać mojej, bo oczom nie wierzę, że to ta sama lalka. Jest tak inna! Mam wrażenie, że w tym kostiumie jest jej 100 razy lepiej niż w jej oryginalnym ubranku. Zieleń ładnie podkreśliła cień nad powieką, a róż usta. Teraz widzę, że oryginalne ubranko tej lalki niczego dobrego jej nie dodaje, a chyba nawet sporo odbiera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: beautiful pictures. this is one of my favorite Barbies .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. ona mi się bardzo podoba!ładnie ją wystylizowałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojku też ją mam, ale też w zupełnie innym stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna. Jak mi się podobają te ich niebieskie oczyska. :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu