niedziela, 9 czerwca 2013

All American Barbie 1990

All American Barbie 1990


All American Barbie 1990


All American Barbie, to trupek z gatunku tych mocno już strupieszałych. Przyjechała do mnie wraz ze stadkiem innych nieszczęść, które w chwili obecnej poddają się kuracji odplamiającej. Póki co, nie widzę żadnych efektów, ale nie poddam się tak łatwo.


All American Barbie 1990


Amerykańska Baśka została mocno wystrzyżona, przez poprzednią właścicielkę. Grzywka została wycięta niemal do cna, zaś długie piękne włosy skrócone do ramion. Nie ma też już swojej biżuterii, ani ubranek, poza jeansową kamizelką i bucikami, które dostała już ode mnie. Nad włosami było trochę roboty, ale efekt końcowy jest zupełnie przyzwoity, myślę.


All American Barbie 1990


Ja Was przepraszam za to, że moje zdjęcia są zwykle bardzo ciemne, ale cierpię na spory niedosyt światła. Znoszenie wszystkich możliwych lampek z domu na wiele się nie zdaje. Nie mniej jednak pracuję na tym :)


All American Barbie 1990


Gdyby ktoś miał ochotę rzucić okiem na Kirę z serii All American, to zapraszam TU.

15 komentarzy:

  1. W ogóle nie widać, że ktoś zrobił taką krzywdę jej włosom ...Masz talent do przywracania lalkom życia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego ale lalki, które sama posiadam u Ciebie podobają mi się sto razy bardziej niż u mnie. Prawdopodobnie wynika to z Twojej niezwykle wprawionej ręki do upiększania lalek. Jedno co mogę powiedzieć- na Twoich zdjęciach All American podoba mi się bardzo, jak biorę swoją do ręki wzbudza we mnie średnie emocje. Jednak, trzeba przyznać że jest to jedna z najbardziej kultowych lalek Mattela ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja mam to samo? :D A w przypadku All American, to chyba zmiana fryzury tak dobrze na nią wpłynęła :)

      Usuń
  3. Jedynie co mi się podoba, to że maja takie zajebiste trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O! I znowu przypadkiem rozpoznałam jednego ze swoich, zapudłowanych trupków! Wielkie dzięki!
    A buciory- "żondzą" ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę za poprzednikami - trampki wymiatają. A po lalce naprawdę nie widać przejść, dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
  6. I kto by pomyślał, że ma już 23 lata... ;) i ładna... i miła... i ma falne trampki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto by pomyślał, że ma 23 lata. I ładna... i miła... i ma fajne trampki... i z dobrego domu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach ta buźka... mogę godzinami podziwiać ten mold i zawsze utwierdzam się w przekonaniu, że to najlepsza wersja Barbie jaką kiedykolwiek wyprodukowano!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna. Szczerze mówiąc nawet nie zauważyłam, że ma obcięte włosy. Myślałam, że tak właśnie wyglądała. Super efekt, gratuluję. :) Słodkie te butki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proponuję wytaszczyć lalki w plener przy sprzyjającej pogodzie.

    Lalka bardzo ładna- jak zawsze dokonałaś cudu, żeby jej przywrócić oryginalny urok, blask i świetność.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu