wtorek, 21 maja 2013

Cool Lookz: Trendy & Bendy Teresa 2003

Cool Lookz: Trendy & Bendy Teresa 2003


Cool Lookz: Trendy & Bendy Teresa 2003


Aido przestań! Ja słyszę Twoje myśli! Tereska może i jest młodziutka, ale równie warta uwagi co i jej starsze koleżanki. Dla Ciebie jeszcze zrobię nie jeden wpis o arcy starych superstarach, ale dziś- króluje młodość, trend i bend :)
 

Cool Lookz: Trendy & Bendy Teresa 2003


Największym atutem Teresy są megadługie włosy posplatane w warkoczyki. Każdy z nich kryje w swoim wnętrzu cienki drucik, który umożliwia montowanie szalonych fryzur. Stąd też się wziął drugi człon nazwy: bend a więc zginać, skręcać.


Cool Lookz: Trendy & Bendy Teresa 2003


Headmold Teresy jest bardzo charakterystyczny- dość kwadratowa szczęka i szeroki nos. Ze względu na (zbyt) wysokie czoło, widzę ją jednak zawsze z grzywką. I to jest jedyna rzecz do której mogłabym się przyczepić u Trend & Bend Teresy.


Cool Lookz: Trendy & Bendy Teresa 2003


Zaczynam lubić ciała typu belly button. Ładnie prezentują się na nich ciuszki, a lalki zyskują nowe możliwości pozowania, choć nie powiem, brakuje mi zgiętych rączek.

Zgrabna sylwetka pozwala na ubranie lalki w dopasowany różowy kostiumik z lakierowanej skórki. Marnie widzę los ciuszka za kilka lat, kiedy zacznie się łuszczyć, ale póki co, prezentuje się doskonale. Na nóżkach różowe kozaczki z czubem.

16 komentarzy:

  1. Hello from Spain, awesome hair. I had not seen before. Cool. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdjęcie z rozrzuconymi włosami skojarzyło mi się z filmem Silent Hill :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za moldem Tereski,ale bardzo podoba mi sie jej ubór no i te dłuuuugie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się, że te włosy są takie długaśne!
    Od niedawna też przekonuję się do tego moldu. Wcześniej ta mocna szczęka mi przeszkadzała, ale ostatnio te lalki coraz częściej do mnie trafiają.
    Grzywka zdecydowanie by się Teresce przydała. A może sama spróbujesz jej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie! Zniszczyłabym lalkę! Nie mam za grosz talentu do "oaczenia" :/

      Usuń
  5. Bardzo ładna! Jedna z tych, które od dawna mnie ciekawią!
    Gratuluję chęci odkrywania lalek innych niż z lat 80!
    Cieszę się i wspieram Cię w tym działaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. hej
    superowe włosy ...takie długie .
    śliczna lalka , pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, oj tam. ;-) Nawet nie zdążyłam nic pomyśleć. Tereska ma fajną fryzurkę i wdzianko. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu ,ale świetne długaśne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Teresy! I to zdjęcie z włosami jest świetne! A muszę przyznać, że te kłaki strasznie mnie wkurzały, bo mam Christie z tej serii... Nie przyszło mi do głowy, żeby stały się jednym z rekwizytów do zdjęć :) Lakierowane ciuszki i buty - baaardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2003? Czy to nie było dziesięć lat temu? Czy cofając się o około dziesięć lat, nie trafimy na Totally/Ultra? - ery Superstar. Czy to nie za super stare chwyty...
    Ale róż... - róż to ja na każdej lalce lubię :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zaglądasz na mój blog, bo tu strasznie różowiasto jest ;)

      Usuń
  11. Śliczna! Ma bardzo ciekawą fryzurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Tereski, ale za ciałkiem belly button nie przepadam właśnie ze względu na sztywne, proste ręce. Jakiś czas temu Baśkę z tej serii w jakimś internetowym sklepie zabawkowym widziałam w zawrotnej cenie ponad stu złotych... :-D

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu