środa, 15 maja 2013

Barbie Best Buy Fashions #7749 1973

Barbie Best Buy Fashions #7749


Fabulous Fur Barbie 1983 in Barbie Best Buy Fashions #7749


Dziś moja ulubienica zaprezentuje sukienkę, którą sama chciałabym mieć. No może w innym kolorze, bo w błękicie nie jest mi do twarzy, ale krój musiałby pozostać ten sam. Sukienka jest prosta, ale wspaniale układa się na ciele, zwłaszcza tak zgrabnym, jak u Fabulous Fur Barbie :)


Fabulous Fur Barbie 1983 in Barbie Best Buy Fashions #7749


Wyjątkowo dziewczęcy krój i kolor, który pasuje do oczu lalki. A jaka zadowolona, wreszcie znalazła ciuszek, w którym wygląda i czuje się świetnie.


Fabulous Fur Barbie 1983 in Barbie Best Buy Fashions #7749 1973


W komplecie powinien być jeszcze biały fartuszek i żałuję, że go nie mam, ale może uda mi się uszyć coś na jego wzór? W opakowaniu całość prezentowała się następująco:


Barbie Best Buy Fashions #7749 1973


Bucików jednak nie dali, sknery ;) Ładnie wyglądałyby białe klapeczki, albo półbuty. Ja znalazłam coś bardziej kolorowego i zdecydowanie współcześniejszego.


Fabulous Fur Barbie 1983 in Barbie Best Buy Fashions #7749 1973


 I jeszcze zbliżenie na ponętne łydki Baśki:


Fabulous Fur Barbie 1983 in Barbie Best Buy Fashions #7749 1973

11 komentarzy:

  1. Niezaprzeczalnie cudownie wygląda! Faktycznie - świetny fason sukienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Bardzo podobają mi się jej oczka. Jednak lalki z tamtych lat to urok sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej
    faktycznie lalka ma elegancję , a sukienka dodaje jej uroku .....pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: Nice pictures. I like the blue dress you sew. Barbie is very pretty. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna ta Barbara! *wytrzeszcz* nie to co dzisiejsze… a suknia dla mnie odwrotnie – kolor na mnie byłby idealny, ale krój nie! :D a może zaniosłabyś tę sukienkę do krawcowej żeby Ci uszyła taką samą? Ja raz zaniosłam Fleurkę do fryzjera żeby pokazać jaki odcień rudego chcę mieć na głowie!

    OdpowiedzUsuń
  6. w stylu angel face sukienka :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kiecka! Taka ponadczasowa! I bez tego fartuszka lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubranko bardzo ładne, lubię takie ale lalka jest przepiękna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka. Naprawdę ładnie prezentuje się na laleczce. :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu