czwartek, 4 kwietnia 2013

23 komentarze:

  1. Wiesz, tak patrzę i patrzę i coś mi nie pasuje jak na Sun Gold Malibu, tak jakby rzęs za mało... i ta niebieska kreska. Mi ona wygląda na Great Shape ( z którą ostatnio też mam problem ale już wiem że to ona na 99%)albo Movie Date. Nie wiem, być może się mylę. Nie zmienia to jednak faktu że jest bardzo ładna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rzuć okiem na to:

      http://farm7.staticflickr.com/6049/6883215930_8d17dd235c_b.jpg

      Usuń
    2. Dodatkowo ma dokładnie taką samą sygnaturę na tyłku, mocowanie głowy oraz twardość głowy jak P.J. ale i tak na 100% nie mam pewności... No ale ten malunek oka- tak samo oszczędny, jak u P.J.

      Usuń
    3. No i jeśli chodzi o Movie Date i Great Shape- to na pewno żadna z nich, tego jestem pewna- przynajmniej ta moja.

      Usuń
  2. Być może, lalki w tamtych latach potrafią bardzo zaskakiwać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki urok kupowania trupków i to bez oryginalnej garderoby :/ Przynajmniej mamy nad czym łamać głowy :D

      Usuń
    2. Przynajmniej jakieś emocje odkrywcze się z tym wiążą ;-)

      Usuń
    3. Czasem i nerwacje :/ Np. znajdujesz w pudle z trupami lalkę w niemal idealnym stanie poza... zdeformowaną główką...

      Usuń
  3. No nie wiem, większość Sun Gold Malibu ma jednak inny rysunek oka tzn tych rzęs więcej. Tu by się znawca przydał. Z tego co przyuważyłam, to okulary miała przyszyte na sztywno do głowy- może pozostałości nitki lub dziurki między włosami by rozstrzygnęły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość tak, ale to może być ta jedna z nielicznych ;) Jestem otwarta na wszelkie propozycje i kwestia identyfikacji będzie wciąż na tapecie- nie spocznę, dopóki nie upewnię się na milion %.

      Nitki nie ma :/

      Usuń
  4. Trn strój bardzo ładnie podkreśla jej kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Bez względu na to, kim jest- urzeka urodą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A cholera wie, może powinnam zmienić tytuł, bo jeśli faktycznie to nie Sun Gold Malibu, to tylko wprowadzę ludzi w błąd :/

      Usuń
  6. A tam! "Sun Gold", czy nie ona, to i tak jest śliczna! Taka słoneczna panna, której uśmiech może rozświetlić tą paskudną pogodę za oknem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Pasuje jej ta niebieska sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba żadnej innej lalce, tak nie podpasował :)

      Usuń
  8. Sam makijaż oczu wskazywałby raczej na Sunsational Malibu niż na Sun Gold, przy czym cała lalka wydaje się bardzo egotyczna. Ogólnym duchem makijażu przypomina też troszkę meksykańską wersję Angel Face, chociaż z pewnością nią nie jest. A sprawdzałaś sygnaturkę wewnątrz główki? Mam Sun Gold zrobioną w hongkongu i ona w niczym nie przypomina tej Twojej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam napisać oczywiście, że wydaje mi się egzotyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu przecież to jest Great Shape. Nie wiem jak wcześniej patrzyłam, że nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu