środa, 3 kwietnia 2013

Pet Doctor Barbie 1996

Pet Doctor Barbie 1996


Pet Doctor Barbie 1996


Przyznam szczerze, że chociaż jest to lalka bardzo charakterystyczna i na wzgląd nietypowego malunku oczu niepowtarzalna- miałam niemały problem z jej rozpoznaniem. Niby twarz jakaś znajoma, a jednak ni cholery nie mogłam wpaść na odpowiedni trop. Całe szczęście z pomocą przyszła tu Aida, której wystarczyło jedno spojrzenie na zdjęcie, żeby wiedzieć.

Proszę Państwa, oto Pet Doctor Barbie z 1996 roku.



Pet Doctor Barbie 1996


Niestety nic nie zostało z jej oryginalnego ubioru. Sukieneczka w którą jest przyobleczona, pochodzi z linii Fashion Avenue Barbie. Jeśli ktoś znałby numer katalogowy- byłabym wdzięczna za informację.


Pet Doctor Barbie 1996


Nietypowość oczu lalki jest bardzo wyraźna. Ślepia są duże i posiadają wyraźną, wypukłą powiekę (zabieg taki zwykle stosowało się w przypadku lalek kolekcjonerskich, choć spotkać się z tym można też było u kilku playline'ów, np. u Sea Holiday Barbie z 1993). Charakterystyczny jest też różowawy cień kładący się na górnej i dolnej powiece oka.


Pet Doctor Barbie 1996

17 komentarzy:

  1. Przepiękna dziewczyna! Bardzo mi się podoba stylizacja, którą jej zaproponowałaś! Podkreśla jej delikatność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukieneczka mocno już nadszarpnięta, ale pomyślałam, że warto ją pokazać :)

      Usuń
  2. Zawsze bardzo mi się podobała! A pierwszy raz widziałam ją jeszcze w przedszkolu, kiedy koleżanka ją przyniosła :) Piękna i bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmmm... jestem zaskoczony! Niby "superstarka" ale coś mi w niej przeszkadza!?! To chyba makijaż... jakiś taki mdły i tak ta lalka jak żaba wygląda, nie wiem co jest ale nie podoba mi się... hmmm pierwsza "superstarka" na widok której proteza mi nie wypadła... dziwne ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś w tym jest. Mnie z kolei troszkę przerażają jej ogromne ślepia.

      Usuń
  4. hej
    śliczna i elegancka Panna ....pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak czytam Twoje profesjonalne opisy lalek, to zaczynam wątpić, czy mogę (przy swojej niewiedzy) 'postować'. Ale mimo to powiem, że jest urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że bez dodatków - koleżanka ją miała i to był naprawdę świetny, godny pozazdroszczenia zestaw... ale sama też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. W swoim rynsztunku prezentuje się wspaniale. Bez niego, trochę ubogo...

      Usuń
  7. Jaką ona ma przesłodką buzię. Cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest fajna, przez to że jest inna. W tłumie kolorowych jak papugi SuperStarów wyglądałaby jednak nieco... blado ;)
    W sumie racja- te kolorowe, wymalowane Baśki, pewnie odstraszały by zwierzęta swoją krzykliwością. A to jest w końcu Pet Doctor- Weterynarz ;) Musi być naturalna i pachnieć "neutralnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani weterynarz po godzinach pracy wygląda olśniewająco ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu