wtorek, 23 kwietnia 2013

Parisian Barbie 1979

Parisian Barbie 1979


Parisian Barbie 1979


Piękna Paryżanka to druga występująca na moim blogu lalka z serii Dolls of the World. Pamiętacie Koreankę? Moja niestety już w wersji współczesnej, ale u Imogen możecie podziwiać w pełnym rynsztunku, zresztą tak, jak i wiele innych dziewcząt z serii DOTW.

Moja Parisian Barbie mimo swoich 34 lat zachowała się idealnie. Nic nie wypłowiało, nic nie popękało ani nie przebarwiło. Wszystkie elementy stroju, poza podmienionymi butkami są na swoim miejscu, nawet te sekretne...


Parisian Barbie 1979


Fajna podwiązeczka, co? :) Super są też czarne pończochy, których precyzja wykonania pozytywnie zaskakuje. Kto by dzisiaj dziergał prawdziwe pończochy dla lalek? Obecnie maluje się im nogi na odpowiedni kolor i po sprawie...


Parisian Barbie 1979


Zwróćcie uwagę na słodki pieprzyk pod prawym okiem lalki i zabawne pióro na jej główce.
Pod szyjką klasyczna kamea. Kto pamięta, u kogo jeszcze zobaczymy podobną?


Angel Face 1983


Swoją drogą obie lalki: Parisian i Angel Face mimo odmiennych headmoldów mają zaskakująco dużo cech wspólnych. Np. identyczny bledziuchny kolor ciała, kolor ust, obie panny mają wąskie brwi i identycznie drobno wszywany włos.


Parisian Barbie 1979


U Paryżanki włosy są w cudownym kolorze złocistego blondu. Od razu pragnę przestrzec przed próbami burzenia defaultowej fryzury, gdyż pod gładko zaczesanym do góry pasmem włosów znajduje się krótkie blond afro, które co prawda ładnie nadaje objętości kokowi, ale psuje skutecznie możliwość przemodelowywania.


Parisian Barbie 1979


Ale taki to już urok lalek kolekcjonerskich. One mają po prostu stać i ładnie wyglądać. A Paryżance udaje się to rewelacyjnie :)

Wpis dedykowany Luci_Fair.

19 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to najpiękniejsza Paryżanka jaką Mattel wydał. Również przestrzegam przed burzeniem oryginalnej fryzury ja się musiałam sporo namęczyć aby swoją doprowadzić do pierwotnego składu i ładu. Uwielbiam w tej lalce jej tajemniczy wzrok zerkający w bok i zielone oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) tak zgadzam się- to najpiękniejsza Paryżanka, jaka udało się Mattelowi wymyślić

      Usuń
  2. o! prześliczna!!!! bardzo się cieszę, że ja masz- bo w pełni potrafisz docenić jej piękno!!!! Zdecydowanie piękniejsza od swej nowszej wersji! Dbałość o detale jest zaskakująca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: This Barbie is very pretty. Nice styling. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej oczy zniewalają! I ta kamea <3 Gratuluję zdobyczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta lalka to prawdziwy klejnot :) I chyba nigdy nie wydawała mi się piękniejsza niż dzisiaj, na Twoich zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Chyba nie widziałam delikatniejszego wcielenia tego headmoldu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna!! Jak na lalki nie moje rocznikowo ta należy do tych, które "okropnie" mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest i ma piękne oczy!! Ten strój i detale są niesamowite!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że jej producent nie przygotował sukienki pod kolor oczu. Ale i różowa ujdzie, gdy nosi ją taka gwiazda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale z niej ślicznota ! Prześliczne oczy i w ogóle... I jaki wyrafinowany strój posiada. Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudna! No po prostu doskonała! Zwykle mold Steffie uważa się za nadęty, ale tutaj... BOSKA!
    Nawet butki idealnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyty nad tą lalką wyrażałam u siebie na blogu, (o czym z reszta wspomniałaś :-)). Fajnie zobaczyć ta lalkę jak pozuje w pełnym rynsztunku na stojaczku. Moja siedzi w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć
    zazdroszczę , śliczna lalka ...delikatna , tajemnicze spojrzenie ....gratuluję skarbu lalkowego
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jest. Bardzo podoba mi się jej make up, usteczka są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna ta Paryżanka! no i pochodzi z NAJLEPSZEGO ROCZNIKA 1979! (mojego!)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna. Ma świetny strój. I podobają mi się jej oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkim serdecznie dziękuję za komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu