czwartek, 14 marca 2013

Fabulous Fur Barbie 1983

Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie 1983


Fabulous Fur Barbie jest jedną z ciekawszych lalek w mojej kolekcji. Niby kolejny SuperStar, a jakże inny od pozostałych! Dość rzadko spotykany na blogach i przyprawiający o pewien mętlik w głowie, ze względu na nietypowe cechy.


Fabulous Fur Barbie 1983


Pierwsze, co rzuca się w oczy to nietypowy dla Barbie kolor włosów- określiłabym go jako mysi blond. Na zdjęciach wpada bardziej w miód, ale w rzeczywistości ma on w sobie sporo "szarości". Identyczne włosy posiada starsza o rok Dream Date P.J., a więc lalka o moldzie Steffie.


Fabulous Fur Barbie 1983


Druga, bardzo istotna cecha Fabulous Fur Barbie, to jej niesamowite oczy. Podobny malunek nie wystąpił już u żadnej innej lalki. Na tle ciemnoniebieskich tęczówek występują koncentrycznie ustawione wokół źrenicy czarne kreseczki. Trochę, podkreślam trochę, przywodzi to na myśl oczy zębatek, czyli lalek z serii My First.

Tu chciałabym dodać, że moja Fabulous Fur Barbie pochodzi z Tajwanu, a więc posiada nieco większe oczy niż u Filipinek, ma też nieco inne łuki brwiowe. Reszta pozostaje bez zmian.



Fabulous Fur Barbie 1983


Ciuszek, w oryginale wyglądał zgoła inaczej od tego prezentowanego na blogu. Składała się na niego wąska długa suknia z granatowego błyszczącego materiału i wspaniałe białe futro od którego zresztą wzięła się nazwa lalki. I to również jest bardzo ciekawa rzecz w przypadku tego nietypowego SuperStara z lat 80-ych, że ubranko nie miało nic wspólnego z różem!



Fabulous Fur Barbie 1983


Byłabym wdzięczna, gdyby komuś udało się rozpoznać dzisiejszą kreację Baśki i poinformować mnie o tym. Mam wrażenie, że gdzieś kiedyś coś podobnego mi mignęło w sieci, ale nie jestem nawet pewna, czy miało to związek z firmą Mattel. Wdzianko nie posiada żadnych metek, ale wyraźnie jest to gotowy kupny ciuszek. Najbardziej rajcują mnie prawdziwe kieszenie w żakiecie, w które Baśka pięknie schowała rączki :)

20 komentarzy:

  1. Muszę przyznać że nie wiedziałam o istnieniu takiej lalki ;-) Trzeba przyznać że to wyjątkowa lalka, no i oczy rzeczywiście są niesamowite. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby wiedziałam, ale nawet nie śniłam, że zobaczę ją na żywo. Pewnie to siła przyciągania ;)

      Usuń
    2. Tak,tak. Ja już włączyłam nadajnik ;-)

      Usuń
  2. Psychodelia pełną gębą, jeśli chodzi o oczy :) Zresztą, całość jest bardzo ciekawa, no bo ile jest superstarów z podobnymi włosami i makijażem? Jak na lekarstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... takie pękające naczynka w oczach to nic dobrego...

      Usuń
  3. Hello from Spain, this Barbie is awesome. She is wearing a fabulous suit. I adore that color. Great photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak Aida Idalia też nie wiedziałam o istnieniu tej lalki. Bardzo piękna! Jej makijaż kojarzy mi się z Golden Dream, Angel Face i z Dream Date.Ubranko też ciekawe, bez wątpienia nie standardowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra- przyznaje się- też nie wiedziałam o jej istnieniu =)

      A teraz już całkiem serio- lalka bardzo ciekawa- spojrzenie urzekające! Ciesze się niezmiernie, że ją masz! Gratuluję Ci udanego nabytku! Niech ciszy Twoje oczy przez długie lata!

      Usuń
    2. Biorąc pod uwagę, że moja kolekcja jest rotacyjna, to żadna lalka nie ma tak naprawdę dożywocia ;)

      Usuń
  5. A mnie się kolor włosów bardzo podoba :) I jeszcze ma rewelacyjną garsonkę. Trzeba przyznać, że trochę się różni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor włosów jeszcze się pojawi na moim blogu :)

      Usuń
  6. Jest przepiękna..! Też o niej nie wiedziałam, a to lalka warta uwagi! Przecudny ma odcień tych włosów! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saran mój ukochany- uwielbiam każdy możliwy odcień, pod warunkiem, że z tego tworzywa.

      Usuń
  7. w pierwszej chwili przeczytałam tytuł Furious Barbie i tak się zastanawiałam, o co ona taka wściekła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu... SUPERSTAR to jest To! Rzeczywiście kolor włosów z lekka inny od standardu, za to bardzo ciekawy, szkoda tylko, że nie ma swojego oryginalnego futerka bo wyglądałaby w nim zapewne pięknie (sądząc po zdjęciach z netu) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ma, ale kto wie, może kiedyś skombinuję coś na podobieństwo :)

      Usuń
  9. Wow, nie sądziłam, że ją gdzieś w Polsce zobaczę. Ten futrzasty, oryginalny strój jest boski, jak sama lalka zresztą.
    Zzieleniałam z zazdrości

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu