sobota, 16 marca 2013

Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976

Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Oto ona- europejska wersja Baśki, w dodatku z linii lalek tanich, do kupienia w każdym "kiosku Ruchu". Serio, serio!


Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Ale to już było. Dziś lalka jest trudna do zdobycia i wielce pożądana przez kolekcjonerów na całym świecie. Do mnie przyjechała niespodziewanie, podrzucona niczym kukułcze jajo, przez Aidę.


Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Swą ówczesną taniość lalka zyskała dzięki wykorzystaniu gorszej jakości plastikowi- nóżki są twarde i nie zginają się, zaś włosów jest tyle, co kot napłakał. Boże, kto mi skombinuje wehikuł czasu? Skoczyłabym do '76-ego i kupiła parę siat tych lalek. Dziś byłabym milionerem. No prawie... ale wiecie o co chodzi.


Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Ciałko typu standard straight leg wyprodukowane w Filipinach. Nogi choć pięknie wyprofilowane, nie zginają się, zaś talia nie skręca. Węższe biodra umożliwiają łatwiejsze przebieranie lalki.


Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Na powyższym zdjęciu widać wyraźnie porowatość plastiku na dekolcie lalki. Skupmy się jednak na buźce. Sensacji nie zrobię pisząc, iż dzierży ona mold Steffie, bo to już dawno zauważyliście, jednakże warto się nad tym pochylić biorąc pod uwagę, że lalka nosi imię Barbie- a nie P.J., czy inna Steffie.

Buzia bardzo dziewczęca i delikatna. Nie mam słodszej lalki w swojej kolekcji. To panna stworzona do noszenia zwiewnych pastelowych kreacji. Strój w który dziś została ubrana dopasowałam na wzór oryginalnego, który również był różowy, choć w ciemniejszym tonie. Krój też miał inny, ale to bez znaczenia.


Canadian/European Standard Straight Leg Barbie 1976


Co do włosów, po zapleceniu warkoczy, tył zrobił się kompletnie pusty, co wynika nie tyle ze stopnia wybawienia lalką, co z super słabego rootowania. W moim poczuciu, to nawet lepiej, że nie ma wielkiej gęstwiny, bo warkoczyki, choć wciąż grubaśne, wyglądają naturalnie- a Stefce, tfu, Baśce jest w nich bardzo do twarzy.

Wpis sponsorowany przez producenta napoju Pepsi Twist.

31 komentarzy:

  1. Lalka rzeczywiście bardzo subtelna, skromna i śliczna jednak mi mimo wszystko trochę przeszkadza to liche rootowanie. A szkoda bo dziewczę ładne ale wiadomo skoro to wersja "kioskowa", to raczej lecieli po kosztach... Tak czy inaczej lalka super... Z reszta wiesz o tym bo twoje lalki wpisują się w 100% w mój gust lalkowy :) więc oglądanie ich u Ciebie, to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następne dziewczyny również przypadną Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. jaka śliczna i delikatna buźka! ale za to rootowanie to bym zabiła producenta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i lepiej... gdyby miała gęstsze włosy i solidniejsze ciałko, to stałaby się ZBYT piękna ;)

      Usuń
  3. Ooooo, szczęka mi opadła kiedy zobaczyłam buziak. Toż ona wygląda, jakby jej makijaż nakładano cieniutkim chińskim pędzelkiem. Taka delikatniutka, łagodna, niespotykana buźka. Auuuuu, tez taka chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... Jeśli podoba Ci taki makijaż to polecam Angel Face Barbie :)

      Usuń
  4. Pomimo tego że była to tania lalka uwielbiam jej buziak. Siostra bliźniaczka twojej barbie nadal mieszka u mnie i miewa się wyśmienicie, ma swoje pewne miejsce na półce. Muszę sprawdzić z jakiego kraju pochodzi moja Basia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mi się przypomniało i sprawdziłam. Moja też pochodzi z Filipin. Jednak pamiętam że były praktycznie identyczne. Szkoda że foto nie zrobiłam ;-)

      Usuń
  5. śliczna i delikatna, wolę taką nawet ze słabym rotowaniem , niż współczesne ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalka nietuzinkowa, choć faktycznie włos dość skromny posiada :)
    jesteś niesamowitą znawczynią Barbie.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna! Całkiem dobre rozwiązanie s tym kiepskim owłosieniem- przynajmniej nie wpędza w kompleksy zwykłych kobiet =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy by chciał takie kukułcze jajo. Buziak jest przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prawda! Muszę jej wykombinować jakąś śliczną sukieneczkę :)

      Usuń
  10. Hello from Spain: I like these pictures. Barbie I see that this is very cute .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię prezentowane przez Ciebie lalki. Mam wrażenie, że one zachowują się jak prawdziwe modelki, gdy sesję robi ich ulubiony fotograf. Dosłownie ożywają. Nie są ani zawstydzone, ani skrępowane. Potrafisz wydobyć z nich życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf nie zrobi zdjęcia, jak modelka wyraźnie sobie tego nie życzy. Tym razem panna nie marudziła za bardzo :)

      Usuń
  12. hej
    lalka ma śliczną buzie ....delikatny makijaż
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała!
    Te kilkadziesiąt lat temu pewnie przeszłabym obok niej obojętnie. Teraz pewnie posikałabym się z radości ;)
    Muszę przyznać, że masz niesamowity talent to wynajdowania nietuzinkowych okazów. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu