piątek, 18 stycznia 2013

Tropical Skipper 1985

Tropical Skipper 1985


Dziś odwiedziła nas Skipper- młodsza siostra Barbie. Oczywiście, tamta jak tylko się o tym dowiedziała, dała nogę wymawiając się milionem niezwykle istotnych spraw do załatwienia na już, więc mnie przypadła opieka nad szczawikiem.


Tropical Miko & Skipper 1985


Skipper idzie w ślady swojej pięknej siostry. Śniada cera, długie blond włosy i błękitne oczy- jeszcze kilka lat i będzie kosiła wszystkich Kevinów (młodszy brat Kena) z okolicy ;)


Tropical Skipper 1985


Straszna przylepa z tej małej...


Tropical Miko & Skipper 1985
 
Skipper zapatrzona w siostrę i jej koleżanki stara się je naśladować. Widać to chociażby po stroju kąpielowym. Różni się od dorosłej wersji jedynie kokardką na ramieniu.


Tropical Skipper 1985


Nie dajcie się jednak zwieść temu słodkiemu buziakowi. To straszna rozrabiara... STRASZNA! ;)

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajna seria laleczek... i ta nazwa "Tropical" od razu człowiek myśli o pięknej plaży, białym piasku, morzu i drinkach podawanych w łupinie kokosa... no dobra tylko ja mam taka wizję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda... Za oknem śnieg, a w obiektywie, aż się gotuje ;)

      Usuń
  2. miałem tą przylepe, bardzo pocieszna jest :D Kira/Miko/Marina - mniam :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropical Miko jest ja na razie najpiękniejszą Azjatką, jaką dotąd widziałam u Mattela, aż dziw, że zamieszkała u mnie :)

      Usuń
  3. Wiem, że to Skipper jest główną bohaterką tego posta... Ale Miko przyćmiła ją swoją urodą!!!! Ta lalka jest przepiękna..! A Skipper mimo starań upodobnienia do starszej siostry Barbie, przy Miko wygląda baaaradzo blado... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Oj, Skipper to jeszcze dzieciak ;) Więcej fotek Miko jest w tym wpisie: http://plastikuczar.blogspot.com/2012/12/tropical-barbie-miko-1985.html

      Usuń
  4. Nie jestem fanką...młodszych sióstr;) niestety hahahah...ale nie znaczy to,że nie lookam z zainteresowaniem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie za specjalnie- ostatnie naprawdę ładne Skipperki powstały jeszcze w latach 60-ych ;)

      Usuń
  5. Przyznam, że uwielbiam takie wpisy jak ten! takie z przymrużeniem oka i szczyptą humoru. Można usiąść i delektować się ciekawą historyjką!Lalki dosłownie na sekundę zostały zatrzymane w kadrze i zaraz zajęły się swoimi niezwykle istotnie lalkowymi sprawami!Świetny wpis- gratuluję Ci wspaniałego pomysłu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna malutka z tej Skipper... A te zdjęcia, na których są obie panny wyszły po prostu świetnie. Gratuluję, miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    wesolutka lalka , świetne zdjęcia
    pozdrawiam i udanego weekendu życzę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Miko jest przepiękna :)
    dolls-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten szeroki uśmiech! Nigdy nie udało mi się takiej upolować. Miko jest jedną z nielicznych lalek z tym moldem, która mi się bezkrytycznie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miko jest bezkonkurencyjna w świecie lalek z tym moldem :)

      Usuń
  10. Ona się chyba nigdy nie przestaje śmiać;) Ten mold dla skipperki nie był chyba bardzo popularny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, tych moldów było mnóstwo, a ten, był wykorzystany wiele razy- np. w przypadku Jewel Secret Skipper :)

      Usuń
  11. Za każdym razem, jak widzę ten buziak, to chce mi się śmiać :-D A słodki to on wcale nie jest, właśnie taki urwipołciowaty :-P A Miko jest drugoplanowym, ale niemalże głównym bohaterem tego postu :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądając tutaj Pani lalki, doszłam do wniosku iż 1985 rok był wyjatkowy, mattel stworzył wtedy wiele pięknych lalek :). Zarówno Miko jak i Skipper są niesamowite, mam szczeście posiadać tą drugą i przyznaję iż rzeczywiście jest pocieszna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive