sobota, 12 stycznia 2013

Starr and Friends Fun Teen Fashions #1390 1980


Starr and Friends Fun Teen Fashions #1390 1980

Dzisiaj znowu buszujemy w szafach, w poszukiwaniu nowych ciuszków. Tym razem towarzyszy nam Starr.


Starr 1979 & Starr and Friends Fun Teen Fashions #1390 1980


Seria Starr and Friends bardzo przypadła mi do gustu i zrazu się pochwalę iż udało mi się skompletować wszystkich nastoletnich przyjaciół Starr. O nich i o całej serii będzie jeszcze nie raz okazja, żeby poopowiadać, a teraz chciałabym pokazać Wam szczególny nabytek czyli ubrankowy komplecik dedykowany specjalnie dziewczynom z serii Starr.


Starr and Friends Fun Teen Fashions #1390 1980


Całość składa się różowej, mięciutkiej koszulki z bufkami i białym kołnierzykiem, zapinana z tyłu na jeden zatrzask oraz grafitowej spódnicy z materiału przypominającego filc. Strasznie się gniecie.


Starr 1979 & Starr and Friends Fun Teen Fashions #1390 1980


Na spódnicy powinna znajdować się aplikacja z pieskiem, ale chyba gdzieś nawiał, bo została po nim ino sama złota smyczka ;)


11 komentarzy:

  1. Pocieszną buźkę ma Starr i ubranko też mi się bardzo podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Pamiętam, że najpierw trafiła do mnie jej główka- odrzuciło mnie. Dziwne miała oczy i w ogóle była jakaś taka blee... Dopiero, jak ją oddałam, zaczęłam pomału doceniać dyskretny urok Starr... aż któregoś dnia stwierdziłam, że jest boska i MUSZĘ ją mieć :D

      Usuń
  2. Przesympatyczna. Uderzyło mnie u niej wrażenie dziecięcej naiwności i radości płynącej z buziaka. No i kształt ramion. Czy ona może wyginać swobodnie ręce? Wygląda jakby miała w środku druciki. Wielkim plusem jet też chyba ruchomość w nadgarstkach.
    Kojarzę ten typ twarzy z lalek-"mamusiek", ale u nastolatki znacznie bardziej mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Starr ma wyjątkowo spore możliwości ruchowe. Ramiona są na kulce, łokcie dna rucie, więc można zginać do woli i oczywiście ruchome nadgarstki.

      Mold Starr (1979) otrzymała większość serduszkowych mamusiek :)

      Usuń
    2. Starr maja tylko jedną wadę- gdy guma trzymająca korpus się poluzuje to lalka biedna wygląda jak kwiat ze złamana łodyżką

      Usuń
  3. Zazdroszczę ci tej panny! świetna jest i ciałko pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, trudno byłoby dopasować idealne ciało, bo główka jest nieco mniejsza i na pewno szczuplejsza od Baśkowej i na standardowym ciele Barbie wyglądałaby idiotycznie.

      Usuń
    2. Dollbby nie gadaj! Miałeś łeb i go jako gratis oddałeś =)

      Usuń
    3. Ten łeb pół świata zjeździł ;)

      Usuń
  4. Hello from Spain: I like these clothes ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś mi umknął ten wpis- teraz go odszukałam!i bardzo się z tego cieszę. Tak się składa, że Starr jest moją rówieśniczką =)Piękne ubranie. Bardzo lubię takie ciepłe otulające ciało tkaniny.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive