czwartek, 24 stycznia 2013

Garden Party Barbie 1988

Garden Party Barbie 1988


Garden Party Barbie 1988


Zacznę od tego, że kiecka, w którą ubrana jest dzisiejsza bohaterka wpisu, autentycznie mnie prześladuje. Wystąpiły w niej już dwie inne lalki i szczerze mówiąc chciałam się jej bardzo pozbyć, ale nikt jej nie chciał, nawet za darmo. I nie chodzi o to, że jest brzydka. Po prostu nie pasowała mi do żadnej z moich lalek, a prawowitej właścicielki nie miałam i nie planowałam mieć, bo jest zbyt "młoda" jak na moje standardy lalkowe. Nie mniej jednak, los nie pytał się mnie o zdanie i w końcu Garden Party Barbie pojawiła się w moim domu.


Garden Party Barbie 1988

Kto jak kto, ale dotąd niedoceniana kiecka bardzo się ucieszyła mogąc znów przyoblec swą fioletową materią lalkę, dla której została stworzona.

W oryginale posiadała ona jeszcze mnóstwo dodatków, w postaci różyczek i tiulowych falban.


Garden Party Barbie 1988


Uważam, że dla wielbicieli lalek końca lat 80-ych, Garden Party powinna być obowiązkową "pozycją" w kolekcji.

16 komentarzy:

  1. Ta sukienka zachowała się w idealnym stanie. Tiulowe falbanki są jędrne i sprężyste. Pięknisia

    OdpowiedzUsuń
  2. Poniekąd na marginesie dodam, że jest to jeden z wpisów należących do grona moich ulubionych- przyprawiłaś go szczyptą humoru. Świetnie "wczułaś się" w postać stroju i z tego punktu widzenia opisałaś lalkę. Rewelacyjny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O i tu widzimy Gosiowe zboczenie zawodowe :D Dobrze mają Twoi uczniowie, chyba nigdy nikomu jedynki nie wlepiłaś, co? :D

      Usuń
    2. Lunarh- oczywiście, że czasem komuś jedynkę dam - ale tylko wtedy, gdy jego/jej wypowiedź buszuje w bliżej nieokreślonej wirtualnej przestrzeni i się nie zmaterializowała w zeszycie albo na kartce- dosadniej mówiąc - nic nie ma napisane, lub jest mniej niż 2 strony w zeszycie.
      Tylko widzisz- co mi z tego, że ja dam jedynkę? a no - nic! A co zyskam jeśli pochwale pomysł? Bardzo dużo- ktoś podejmie się rozwinąć temat, coś dodać, coś zmienić - i zamiast jedynki ma 3, 4, 5.

      Ja najbardziej lubię 2 kategorie Twoich wpisów:
      najulubieńsza jest ta popularnonaukowa ze szczypta humoru- tak jak dzisiejszy wpis,
      druga kategoria, również ceniona przeze mnie, to wpisy naukowe czyli istotne informacje na temat lalki.

      Usuń
  3. O! I kolejny z moich "bezimiennych" trupków został zidentyfikowany :)
    Te fiołkowe oczyska nie będą mnie już prześladować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ieeee tam! ;) Może i niebrzydka, ale taka młooooodaaaaa, pfe! ;)

      Usuń
  5. piękny mejkap,to oko fioletowe jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu strój zagiął czasoprzestrzeń i Garden Party musiała trafić do Ciebie. ;) Nie pogniewasz się za małą nominację? http://ihime.blogspot.com/2013/01/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna lalka! No, i nie ma to jak idealnie dobrana kiecunia, dobrze, że się jej nie pozbyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam, ale nijaki nie wychodziło! :I

      Usuń
  8. Śliczny ma make up oczu, są bardzo wyraziste dzięki temu. :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive