wtorek, 15 stycznia 2013

Fashion Play Modespass Barbie 1989

Fashion Play Modespass Barbie 1989


Fashion Play Modespass Barbie 1989


Lalek z serii Fashion Play powstało od groma i ciut ciut i produkowano je na przestrzeni wielu lat. Stanowiły one tańszą linię lalek, jednakże nie mniej pięknych i kochanych. Pakowane były w skromniejsze pudełka a ich całym dobytkiem był strój, buciki i szczotka do włosów. Zwykle też posiadały proste ręce i uszy wolne od kolczyków.


Fashion Play Modespass Barbie 1989


Dzisiaj prezentowana Fashion Play pochodzi z roku 1989. Posiada miękkie, lekko falujące włosy koloru słomkowego blondu związane w kitę i ciemnoniebieskie oczy ozdobione fioletowym cieniem. Uwagę zwracają też długaśne rzęsy u górnej i dolnej powieki.


Fashion Play Modespass Barbie 1989


Ubranko niestety nie jest oryginalne i należy tak naprawdę do Garden Party Barbie z 1988 (już raz prezentowane na blogu). W oryginale, lalka ubrana jest w różową, dość podobną w stylu, różową kusą sukienkę z jednym ramiączkiem.


PS. Zaktualizowałam wpis dotyczący Golden Dream Barbie. Jak się okazało, nietypowe ciało Tajwanki należy tak naprawdę do Photo Fashion Barbie. Skandal!

7 komentarzy:

  1. Pamiętam taką z "podwórka"! Któraś z koleżanek taką miała i wściekała się, bo te "bufki" się pruły i zaczepiały.
    Tez nie lubię, jak mi zamiast lalki przyjdzie "hybryda". Ja mogę przeszczepiać głowy, ale jak coś kupuję, to chcę mieć to w 100% oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sąsiadka miała taką właśnie lalkę i pamiętam, że bardzo jej zazdrościłam, ale tak na dobrą sprawę, to ja każdemu każdej lalki zazdrościłam, więc nic w tym dziwnego :D

      A hybrydy to normalka. Już przywykłam, choć w przypadku Goldenki, nietypowość ciałka wzbudziła we mnie niepotrzebną sensację, bo jak się okazało, należało do zupełnie innej lalki.

      Usuń
  2. Laleczka jest bardzo ładna- a nawet piękna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiecki zrobione z takiego błyszczącego materiału to mi się w dzieciństwie śniły, bo żadna moja lalka nie miała podobnej. A laleczki z młodych lat nie pamiętam - w mojej okolicy królowały lale ze zgiętymi rączkami.
    Zadziwił mnie makijaż tej lalki - na pyszczku pełno pastelowych, delikatnych kolorów a tu znienacka rzęsy pociągnięto czarną, kontrastową farbą. Ni to wamp, ni lolitka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pamiętam na odwrót- większość moich koleżanek miało lalki z wyprostowanymi rękoma, a jak któraś miała ze zgiętymi, to wielki szacun... Zwykle to były już droższe i bogaciej wyposażone egzemplarze.

      Usuń
  4. Zgadza się. Suknia (i na dodatek nie całkiem kompletna) jest od lalki: "Garden party Barbie 1986" (link do ilustracji obok: http://www.barbieworld.altervista.org/Immagini%20anni%2080/garden.jpg). Lalka jest rzeczywiście: "Fashion Play Modespass Barbie 1989". Jej suknia powinna wyglądać tak jak link obok: http://www.barbieworld.altervista.org/Immagini%20anni%2080/fashion%20play%2089.JPG. Był to model o produkt kodzie: 7231. Pamiętam oczy i niesamowicie miękkie i o naturalnym kolorze włosy tej lalki (jak na tamte czasy). Po tym można ją rozpoznać. Na ebay można jeszcze kupić w oryginalnym zestawie.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive