niedziela, 27 stycznia 2013

Crystal Barbie & Ken 1983

Crystal Barbie & Ken 1983


Crystal Barbie & Ken 1983


Witajcie, dziś pragnę Wam przedstawić najpiękniejszą parę, jaka dotychczas gościła w mojej kolekcji, czy Panią i Pana Kryształowych :)


Crystal Barbie & Ken 1983


Ona- delikatna fiołkowooka blondyneczka z Filipin, on- silny opalony brunet z Tajwanu- w kryształowym tańcu odnaleźli wspólną pasję.


Crystal Barbie & Ken 1983


Crystal Barbie & Ken 1983


Jak już wspomniałam, Barbie została wyprodukowana  w Filipinach i jest jedną z najpiękniejszych wersji lalki. Posiada gęste pukle słomkowych włosów, praktycznie nie tkniętych zębem czasu (nożyczkami również nie) i wielkie, ciemnofioletowe oczy z długimi czarnymi rzęsami. Usta pomalowane na ciemny, koralowy róż.

Jak na kryształową pannę przystało, lalka błyszczy się i mieni z każdej możliwej strony. Kolczyki oraz wisiorek są w kształcie łezki i składają się z dwóch diamencików. Na rączce kolejny diamencik w postaci klasycznego pierścionka.


Crystal Barbie 1983


Strój lalki wykonany został bardzo starannie, z białego materiału pokrytego opalizującą na różowo warstewką, która w przypadku większości mocno steranych życiem lalek, wykrusza się, odsłaniając biały spód. W talii, suknię opasuje dwukolorowa wstążka (musicie uwierzyć na słowo- część fioletową przykryła całkowicie część różowa), zaś dół wzbogacony został solidną warstwą sztywnego białego tiulu.



Crystal Barbie & Ken 1983


Na ramionach Barbie znajduje się bolerko wykonane z podobnego materiału, co i suknia. Dodam, że w większości przypadków jest ono dużo masywniejsze, tiulowane i takie również posiadam, ale jest na tyle zniszczone, że nie warto było się nim chwalić.



Crystal Barbie 1983


Ken oczywiście musi być dopasowany kolorystycznie do swej towarzyszki, więc przywdział biały strój łączony z koszulą (z plastikowym (!) kołnierzykiem), opalizującą kamizelką oraz fioletowym krawatem. Winna być jeszcze marynarka, ale... Ken najwyraźniej ją gdzieś posiał, jeszcze zanim się u mnie pojawił.


Crystal Ken 1983


I przyjrzyjmy się Kenowi nieco bliżej... No żadnego siwego włoska! Wygląda na prawdziwej, nie farbowanej, krwi bruneta z przylizaną fryzurą. Oczy posiada ciemnoniebieskie, choć oczekiwałabym, że będą fioletowe, jak u Barbie. Brwi w kolorze włosów a o makijażu twarzy chyba nie ma co wspominać, bo takowy tu nie występuje. Chyba.


Crystal Ken 1983


Przyznam że jestem dumna z mojej parki, zwłaszcza z Baśki, która wygląda jak świeżo wyciągnięta z pudełka. Rok czasu zajęło mi skompletowanie ubrania i dodatków, ale udało się :)


Crystal Barbie & Ken 1983


15 komentarzy:

  1. Cudowna perełka, po cichu zazdroszczę ;-). Mam nadzieję że i do mnie trafi kiedyś ta piękność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego pewna! :D Póki co, umieram myśląc o Twoich Miss America!

      Usuń
  2. Przepiękni oboje! Urzekają delikatnością! Pewnie jeszcze tu ze 100 razy zajrzę, żeby ich podziwiać!

    Rewelacyjne zdjęcia im zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieeeeeeeeeee! wiedziałam, że tak będzie! przyłażę tu i się gapię! Gapię się! i Gapie!!! Bo są świetni!

      Usuń
    2. :D Nieskromnie rzeknę, iż jest na co patrzeć :D Ten błysk, ten szyk, ta gracja!

      Usuń
  3. Oboje prezentują się rewelacyjnie. Ale Basia o wiele bardziej mnie ujęła. To pewnie przez te fiołkowe oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z najpiękniejszych par od Mattela jakie widziałam :-) Przed chwilą właśnie oglądałam parę Dance Magic AA u Shi i to byłyby chyba moje dwie ulubione parki ;-) Basia ma prześliczne oczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jeszcze podoba para Hollywood Hair- mam ich- są bardzo fotogeniczni, aczkolwiek daleko im do splendoru Dance Magic i Crystal.

      Usuń
  5. Ach, ta opalizująca tkanina! Moja Diana miała kreację z takiego materiału - dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  6. A to heca, Ty masz bolerko do tej Barbie? Ja mam długie boa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna para, wiem bo sam taką posiadam :) a w zasadzie dwie pary CRYSTAL bo mam jeszcze wersje AA (czarnoskórego Kena i Barbie) dzisiaj takich lalek już się nie robi, oj nie! A szkoda bo były piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna para :) Moja ma jakas wybrakowana sukienke i po bizuteri ani sladu ale sama jej uroda jest zachwycajaca :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive