wtorek, 4 grudnia 2012

Heart Family Mum 1984

Heart Family Mum 1984


Heart Family Mum 1984


Po raz pierwszy mam zaszczyt gościć na swoim blogu jednego z najbardziej rozpoznawalnych członków rodziny Heart- Mum, czyli Mamusię. Jest to pierwsza jej wersja, wyprodukowana w 1984 roku. Sprzedawana była w komplecie z Tatusiem oraz dwojgiem dzieciaczków.
Cechą charakterystyczną obojga rodziców są obrączki na lewych dłoniach.


Heart Family Mum 1984


Mamusia Heart jest również pierwszą na tym blogu lalką, posiadającą head mold Kelley z 1979 roku.


Heart Family Mum 1984


"Moja" Mamusia niestety nie posiada oryginalnego stroju, zaś jej włosy są wycięte niemal do zera, ale wciąż trzyma klasę i jest bardzo ładną lalką, nie ustępującą wcale urodzie lalkom Barbie.

12 komentarzy:

  1. hej
    lalki jest urocza , ma wdzięk i robi wrażenie .
    ślicznie zrobiłaś zdjęcia
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację- mamuśka nie tylko nie ustępuje urodą żadnej z barbistych- rzekłabym, że jej buzia jest intrygująca i piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto lepiej to wie od Ciebie, specjalistko od wszelkich rodzinek Mattelowskich :)

      Usuń
  3. Ciekawy makijaż.
    Też mam mamuśkę, ale moja ma kolor cienia utrzymany w tonacji błękitu.
    Bardzo fajna fryzura. Wcale, a wcale nie widać, że włosów ni ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusiek wyszło sporo, więc nigdy nie można mieć pewności która to która ;)

      Usuń
  4. Nie znałam wcześniej tej lalki. Ale ten nietypowy buziak prezentuje się bardzo interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być dużo, dużo najróżniejszych head moldów. Im więcej, tym ciekawej!

      Usuń
  5. Mamusia ładna, ma bardzo niepospolite rysy. Te jej uniesione policzki nadają charakteru całej twarzy :D
    Jej sukienka jest świetna! Sama ja uszyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja niestety. Miałam ją w swoich ciuszkowych zasobach :)

      Usuń
  6. O dopadłam mamuśkę;)...ząb czasu ją nadgryzł...w szyję, ale damy radę;)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu