środa, 5 grudnia 2012

European Western Barbie 1980

European Western Barbie 1980


European Western Barbie 1980


Moja westernowa Baśka długo się na mnie boczyła za pokazanie jej w ślubnej sesji, bez ówcześniejszego  przedstawienia w oryginalnym kostiumie cowboy'ki! Ale czy to moja wina, że go ze sobą nie zabrała? Problem rozwiązała siostra Baśki z Teksasu, która parę dni temu przywiozła brakujące bambetle kowbojki.


European Western Barbie 1980


Ha ha! Od razu lepiej. Baśka odzyskała swój dawny pazur. Brakuje tylko wysokich kaktusów za jej plecami :)


European Western Barbie 1980


Jako, że europejskie wydanie Western Barbie posiada płaskie stopy, miałam duży problem z wbiciem nóg w typowe białe kozaczki. Będę musiała się jeszcze rozejrzeć za jakimiś wygodniejszymi.


24 komentarze:

  1. Nie rozumiem je oburzenia, w sukni ślubnej wyglądała pięknie ;p
    Ale jednak oryginalny strój to jest to!
    W Stefkowych zestawach butków są fajne kowbojki, niestety kolory nieciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, co? Tylko gdzieś mi ostatnio mignęło, że butki od Steffek (te kompleciki) farbują stopy, czego potem nie można domyć. Musisz uważać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma włosy! Jak jedwab.
    Kowbojki od Stefki raz farbują, raz nie. U mnie trafiły i takie i takie. Buty można przemalować a lalce nogi owinąć w chusteczkę higieniczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, włosy u cowboy'ki są cudowne w dotyku. Puszyste, nie kleją się, nie elektryzują, no i wspaniale układają!

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda- w sukni ślubnej też była przepiękna! Ma świetne dłonie! Świetnie, że ją masz =) pozdrawiam, gosiaksz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dłonie to jest majstersztyk! Strasznie mi się podobają, choć całe ręce (ramiona) już nie bardzo. Są zrobione z gumy i ciężko jest nimi operować, zwłaszcza, że idące wewnątrz druty nie bardzo się już zginają.

      Usuń
  5. To chyba jest kowbojski strój do ślubu, bo kowboje chyba odziani na biało nie chadzali? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ahm... nie wiem! Nigdy specjalnie się kowbojami nie interesowałam... :)

      Usuń
  6. Jak ja lubię Barie w takich nietypowych dla niej kolorkach:) Do twarzy jej w tym srebrzystym wdzianku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wreszcie można odetchnąć od różu, prawda? :)

      Usuń
  7. U mnie mieszka jej siostra z opadającą powieką ;-) Nie wiedziałam że mają one identyczne ubrania. Co do bucików, kozaki, chyba mam podwójne, poszukam w kartonach i dam zdać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranko właśnie mrygająca dostarczyła ;) A butki bardzo, bardzo chętnie! :'D

      Usuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na te dłonie, toć to bombowy patent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony strój westernowy Barbie!
    …i poprzednio prezentowana lalka fajna, i widzę Jem and the Holograms i wygląda na to, że bloga muszę jeszcze raz przejrzeć…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, masz 92 wpisy do oblecenia ^^

      Usuń
    2. hahaha ale na szczęście czytałem większość na bieżąco :)

      Usuń
  10. Raduje się fotograficzne oko widząc takie piękne zdjęcia! Wspaniale uchwycone pozy, ostrość bez zarzutu a światło po prostu wspaniałe! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej
    śliczna kowbojka , aż zazdroszczę
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda w ciuchach kowbojki. Tak poza tym to ma ciekawe dłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to są jej oryginalne ciuchy. To jest europejskie wydanie Western Winking Barbie.

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu