środa, 14 listopada 2012

Lady Lovely 1986

 Lady Lovely 1986


Lady Lovely 1986

Lady Lovely 1986

Lady Lovely 1986

Lady Lovely 1986
 
Lady Lovely to lalka Mattela z bardzo popularnej kiedyś serii Lady Lovely (1986). Posiada podobne ciałko do Skipper (większa głowa), ze zginającymi się nogami i rączkami odchylanymi na boki. Główka mocowana na ruchomym bolcu. Włosy blond z kolorowym pasemkiem po boku główki. Są bardzo długie, falujące i błyszczące. Lalka posiada oryginalną sukienkę, różowe buciki, spineczkę w kształcie fioletowej wiewiórki z długa kitą oraz grzebyk, również z motywem wiewiórki.

6 komentarzy:

  1. O rajuśku, taką wiewiórkę z kitką, tylko w kolorze niebiesko-zielonym dostałam kiedyś, jeszcze w podstawówce, od chłopaka, który się we mnie podkochiwał. Zabrał ją swojej młodszej siostrze najprawdopodobniej.
    Teraz już wiem, skąd pochodziła ta wiewiórka...
    Ależ mi się zrobiło sentymentalnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza. Mam nadzieję że trafi w dobre ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja od dzieciństwa marzę o takiej wiewiórce. Wiem, że były doczepiane nie tylko do LL.
    Ach, gdyby ktoś miał takiego gryzonia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po odebranie wyróżnienia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu