wtorek, 27 listopada 2012

Jem - Jerrica from Jem and the Holograms 1985 by Hasbro

Jem - Jerrica from Jem and the Holograms 1985 by Hasbro


Kolejna wielkoformatowa, po Bionic Woman, lalka. Jej zdolności artykulacyjne są po prostu wspaniałe. Zginają jej się nogi, ręce (!), ma ruchome nadgarstki i elastyczną talię.


Jem - Jerrica from Jem and the Holograms 1985 by Hasbro


Jem - Jerrica from Jem and the Holograms 1985 by Hasbro


Buzia bardzo przyjemna. Makijaż jest dość wyrazisty, co jest rzeczą absolutnie naturalną w przypadku frontmenki rockowej kapeli. Widoczne w uszach kolczyki świecą- pod warunkiem, że umieścimy w pleckach lalki odpowiednie bateryjki.




O, tak to właśnie wygląda. Mamy wajchę, która uaktywnia świecenie, a pod klapką znajduje się miejsce na baterie. Żałuję, że nie mam obecnie takowych, bo póki co, nie mam nawet pewności, czy mechanizm jeszcze funkcjonuje.


Jem - Jerrica from Jem and the Holograms 1985 by Hasbro


Ależ ona ma zgrabną pupę! :)


Dopisek wieczorny:


Udało mi się znaleźć odpowiednie baterie do Jemki i spróbować odpalić sławetne świecące kolczyki. Lewy działa bez problemu, prawy zaś nie zawsze "zaskakuje" a szkoda... Może to baterie kiepskie, a może zużycie materiału. Tak, czy inaczej gadget bardzo udany.


Jem - Jerrica from Jem and the Holograms 1985 by Hasbro


4 komentarze:

  1. Jej ciałko jest bardzo ciekawe! Co do kolczyków mam nieco mieszane uczucia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, kolczyki wyglądają bombowo, tylko ja nie potrafię zrobić odpowiedniego zdjęcia :/

      Usuń
  2. Pamiętam tę bajkę z nią w roli głównej! :) Sama chciałam tak śpiewać jak ona. :D :D :D
    Chciałabym mieć Jem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, kiedy ta bajka leciała i gdzie? Ja szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie słyszałam o Jem, dopóki nie zaczęłam interesować się lalkami... o_o

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu