sobota, 10 listopada 2012

Barbie Fashion Fun 7906 1984


Barbie Fashion Fun 7906 1984


Barbie Rockers 2ndE 1986 & Barbie Fashion Fun 7906 1984

Dzisiejszy pokaz mody uświetni Barbie z drugiej serii Barbie and the Rockers. Mam wrażenie, że nieco pomijana i kompletnie przyćmiona popularnością swojej starszej o rok siostry z pierwszej serii. A kto może pochwalić się tak fajną nietypową grzywką? Niewiele Basiek, niewiele!


Barbie Rockers 2ndE 1986 & Barbie Fashion Fun 7906 1984

Lubię jej srebrno-fioletowe powieki i ładnie zaróżowione policzki. Wygląda jak lalka wyjęta dopiero co z pudełka. Czas się jej zupełnie nie ima.

Rockerka pokaże nam się dziś w sympatycznym, serduszkowym wdzianku- i tu z góry przepraszam za zabrudzenia, ale mimo kilkukrotnego prania, namaczania i szorowania, nie do usunięcia.

Tak owo wdzianko wyglądało na sklepowych półkach:


Barbie Fashion Fun 7906 1984


A tak się prezentuje na Rockerce:


Barbie Rockers 2ndE 1986 & Barbie Fashion Fun 7906 1984

No fajne! Choć przyznam, że sama bym się w to nie ubrała, hyhy ;) Biała koszulka w serduszka jest zszyta z resztą stroju. Z tyłu całość zapięta na dwa zatrzaski. Wbrew pozorom ubranko bardzo łatwo się zakłada i zdejmuje z lalki. Uzupełnieniem stroju są sportowe tenisówki. W oryginale różowe, u mnie z braku laku białe.


Barbie Rockers 2ndE 1986 & Barbie Fashion Fun 7906 1984

Jak widać, Baśka spieszy się do pralni i prawdę powiedziawszy, już mi tu na boku marudziła, że nie ma zbyt wiele czasu, zatem nie będziemy jej już dłużej zatrzymywać. Miłego wieczoru wszystkim!

14 komentarzy:

  1. Powiem szczerze że rzeczywiście nigdy nie zwróciłam uwagi na tą lalkę a grzywa nieziemska ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryz w stylu lat 80-ych. Z przodu natapirowana krótka grzywa, a z tyłu długie proste włosy :D

      Usuń
  2. bardzo lubię ciuchy mattela... są porządne, oczywiście te z dawnych lat. Pasują na każdą lalke!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda. Obecnie ciuszki od Mattela rozchodzą się w rękach. Zatrzaski zastąpili rzepami. Materiał się rozciąga a szwy rozłażą. Koszmar.

      Usuń
  3. Ja to jestem jakiś niedzisiejszy chyba, każda współczesna lalka a w zasadzie te nowe moldy są jakieś takie dla mnie ordynarne a uroda lalek "tania", tandetna i taka mało atrakcyjna. Te starsze laki były piękne. Mold Superstar to kwintesencja barbie, delikatność, dziewczęcość a zarazem kobiecość i pewna dostojność. Nijak się ma do tych współczesnych, różowych, neonowych, brokatowych dziwadeł! Kiedyś lalki też były ubierane na różowo ale ten róż był stonowany, często pastelowy a teraz, to jak wybiorą odcień, to taki oczoje..., że aż boli patrzeć! Dlatego całą swoją cudowną i skromną osobą będę gloryfikował Barbie z moldem Superstar! Bo to były piękne lalki. A twoja jest cudowna, wszystko mi się w niej podoba, mimo iż moda jest już sprzed kilku sezonów a fryzurka nieco nie z tego wieku :) A i tak jest dziesięć razy ładniejsza od tych wszystkich dzisiejszych "Parisopodobnych" klonów!!! To mówiłem ja: KEN SUPERSTAR Amen and Alleluja :) Pozdrawiam wszystkich sympatyków jak i przeciwników Superstarów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwiązałaś zagadkę, jaka mnie trapiła od pewnego czasu: co to za strój. Dziękuję, teraz mogę spokojnie odziać weń którąś ze swoich podopiecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plamkę z długopisu można usunąć zmywaczem do paznokci. Powinna ładnie zejść.
    A co do laleczki, to jest zdecydowanie ładniejsza niż ta z pierwszej serii. Tamta jest karykaturalna, a ta ma stonowany makijaż. Nowe ciuszki też łagodzą jej wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmywacz! Że też ja na to w ogóle nie wpadłam

      Usuń
  6. Bardzo ładna laleczka! Dzięki grzywce nie widać zbyt dobrze tego makijażu. Pięknie wygląda w prezentowanym stroju. Szyk, subtelność i elegancja.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu