piątek, 19 października 2012

Kissing Barbie 1978

Kissing Barbie 1978

Wyniosła i podstępna. Blond anioł o podstępnym sercu, który słodkimi pocałunkami zniewala i niszczy (portfele kolekcjonerów). Sądzę, że nigdy nie nie pojawiłby się w mojej gablotce, gdyby nie nasz poczciwy Stary Zgred i jego akcja czyszczenia lalkowych półek.


Kissing Barbie 1978


Buźka lalki to połączenie moldu Steffie z Super Starem. Piękne kocie oczy z trzema długimi rzęsami i błękitnym cieniem na powiekach. Usta są nieco wytarte, co jest normą u większości całuśnych lalek. Dlaczego?


Kissing Barbie 1978


Ano dlatego, że lalka posiada wbudowany "mechanizm całujący", dzięki któremu może dawać buziaki. Naciskamy na przycisk znajdujący się na plecach, a Baśka daje unosi główkę i z charakterystycznym cmoknięciem posyła buziaka. U mojej lalki niestety ten mechanizm działa tylko częściowo. Co prawda główka się unosi, ale coś nie gra z samymi ustami.


Kissing Barbie 1978


A tak to wygląda od kuchni...


Kissing Barbie 1978


Jako, że lalka do mnie przybyła w stroju Ewy, szybko rozpoczęłam poszukiwania oryginalnej sukni. Z pomocą po raz kolejny przybyła Jewel Snake.


Kissing Barbie 1978


I tak oto właśnie szczęśliwie skompletowałam swoją Kissing Barbie.


22 komentarze:

  1. Rzeczywiście wygląda jak połączenie SuperStara ze Steffie :-) Lalka naprawdę ciężka do zdobycia w rozsądnej cenie więc gratuluję :-) Urocza laleczka ale mnie nieco odrzucają wszelkie mechanizmy u lalek aczkolwiek sama posiadam lalki z różnymi ustrojstwami :-) Jednak co do tej całuśnej panienki zrobiłabym wyjątek i na pewno bym ją polubiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja sądzę, że niedługo i ona trafi do Twojej kolekcji :D

      Usuń
    2. Niedługo to do mnie trafi mój nr 1 i na razie mam fundusz lalkowy wstrzymany do końca roku, ale kto wie, może się trafi ;-)

      Usuń
    3. Aaaaa, teraz będzie mnie gryzło, kto to taki, bo jak się domyślam, to nie puścisz pary z ust, co? :D

      Usuń
  2. I ty się nie boisz trzymać "toto" na półce :) Chciałabym czasem usłyszeć ten zgrzyt mechanizmu...
    Lalka ma piękną sukienkę, no i gratuluję "skompletowania".
    Nie mniej jednak- bałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3 trochę straszna, choć jeszcze straszniejsza jest Western Barbie :D

      Usuń
  3. Bardzo ładna- urzeka nie tylko wyglądem ale i tymi bajerami! jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa1 Świetna jest! W wersji bez twarzy- całkiem ciekawa! hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. jednz z bardziej nietypowych lalek. Bajer, choć ttoche przeraża ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, chłopie! Królik może się bać, ale nie Ty przecie ;D

      Usuń
  5. Tak, to bardzo ciekawa Barbie.
    Przyznam jednak, że mój egzemplarz "całującej" wygląda o wiele przyjemniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ta moja jest jakaś taka wredna, ale co poradzić ;)

      Usuń
    2. Ładna jest! Mnie się bardzo podoba- ma Barbieta chrrrrakterr i pazurr- nie jest ciepłym kluskiem- tylko babeczka z osobowością.

      Usuń
  6. Z tą głową w ręku trochę jakby 'wampirzy', ale wcześniej wygląda bardzo 'całuśnie' (to oczywiście przez te świetne usteczka) :))) Suknia jest śliczna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    lalka jest ciekawa ,usta ma śliczne i interesujące

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest rewelacyjna! bardzo mi się podoba - chyba mamy podobny gust;)
    a zdjęcie od kuchni zupełnie mnie rozbroiło, szczególnie ten kaczy dziobek :D

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu