sobota, 20 października 2012

Jeans Barbie 1981

Jeans Barbie 1981


Dzisiejszy wpis nie powstałby, gdyby nie Gosiaksz, która lepiej niż ja wie, czego potrzebuję do szczęścia najbardziej! Otóż wyżej wymieniona Gosia przyuważyła pewnego dnia na Allegro bardzo ciekawą laleczkę. Od razu mi o niej doniosła wysyłając stosowny link i zapytanie, czy ona to przypadkiem nie jest w moim stylu? Oczywiście, że w moim, odpisałam pośpiesznie, ale stan konta bankowego skutecznie obniżał poziom mojego entuzjazmu. Licytacja trwała a ja nie zdecydowałam się do ostatniej chwili na zakup. Co więc zrobiła Gosia? Ano kupiła lalkę i czekała. Nie raz i nie dwa kusiła mnie propozycjami, że wyśle mi ją nawet i za darmochę, a ja nic, trwałam dumnie w swoim postawieniu, że lalki nie biorę i koniec.


Jeans Barbie 1981

Cholera jedna (tak, ja wciąż o Gosi piszę) kontynuowała swoje podchody i podsyłała mi zdjęcia lalki, wrzuciła nawet kilka na swojego bloga (o tutaj). I w końcu zaczęłam się łamać... Jeansowa Baśka zaczęła mi się śnić po nocach! Ale przecież ja sobie postanowiłam dać na wstrzymanie z lalkami! I dupa blada! Nie zdzierżyłam. Napisałam do Gosi skruszona, że ja jednak... no, że... no bo... bo ja chcę i w ogóle...
Gosia oczywiście tryumfowała, bo jej plan się powiódł. Ostatecznie zrobiłyśmy małe machniom- i Jeans Barbie zamieszkała u mnie. Jestem wniebowzięta *_*


Jeans Barbie 1981

Jeans Barbie została wyprodukowana w 1981 roku. Oryginalnie jej ubranko stanowił różowy puchaty sweterek z napisem Barbie, ciemnoniebieskie jeansowe spodnie z pasem i różowe kozaczki. Włosy zebrane były w koński ogon zaś biżuterię stanowiły typowe diamencikowe kolczyki plus pierścionek.

Tutaj Barbie w wersji bardziej romantycznej- w błękitnej sukieneczce ze srebrnymi frędzlami i z luźno rozpuszczonymi włosami, które zachowały do dziś łagodne fale.

Rysunek oka jest dość charakterystyczny, acz ciężki do opisania. Kolorystycznie mamy tu dużo błękitu w samym oku, jak i na powiece. Na uwagę zasługują dość mocno podkreślone na różowo policzki- przy bardzo jasnej karnacji ciała lalki, od razu rzucają się w oczy. Usta z kolei bardzo naturalne w kolorze brzoskwiniowym.


Jeans Barbie 1981

Na zdjęciu powyżej można zauważyć przebarwienia na nogach- zawsze mnie ciekawiło z czego one wynikają. Jedno jest pewne, że powstają one tak samo u lalek bawionych, jak i u tych zapudełkowanych. Kto by pomyślał kiedyś, że lalki Barbie będą tyle lat służyły dzieciakom a potem dorosłym już kolekcjonerom... :)

15 komentarzy:

  1. WOW! Świetnie wygląda! Nareszcie właściwa lalka na właściwym miejscu!W stroju, który dla niej wybrałaś, prezentuje się znakomicie! I te buty! Cudowna! U Ciebie rozkwitła, podczas gdy u mnie przed długi czas byłaby jedynie pączkiem kwiatu! Brawa za stylizację! I najważniejsze jest to, że się z niej cieszysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :"3 dziękuuujęęę <3 U Ciebie była poważną damą, a u mnie zmieniła styl na młodzieżowy. I tak planuję jej jeszcze inne ubranko wymodzić, bo to jest trochę zbyt "nowoczesne" :D

      Usuń
    2. A lalka z wymiany jest tu http://mojalalkowamoda.blogspot.com/2012/10/jewelina.html

      Usuń
  2. Rzeczywiście odpowiednia lalka na właściwym miejscu. Bardzo ładna panienka i stylizacja też rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta przepaskę powinna mieć jaśniejszą, ale nie mam odpowiedniej wstążeczki :/

      Usuń
    2. Mnie się w tej niebieskiej podoba- nadaje charakteru lalce i podkreśla jej kolor oczu.
      Zauważyłam, że wprowadziłaś nieco luzu do swojej kolekcji... i da się wyczuć, że sprawiło Ci to przyjemność!

      Usuń
  3. heh fajna historia ;D Basia bardzo urodziwa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia ma wielkie serducho, ja też miałam okazję się o tym przekonać ;-) A przy tym nosa do aukcji :-D Co do przebarwień, to gdzieś czytałam, że to skutek reakcji metalu z mechanizmu zginania nóżek i gumy :-) Ta Basia ma piękne oczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Dla Gosi nie istnieje problem, z którym by sobie nie poradziła. Czasem wystarczy, że wspomnę półgębkiem, że czegoś szukam, albo z czymś sobie nie radzę, a ona już dawno załatwiła!

      Usuń
  5. Ma uroczą buźkę. Ślicznie wygląda w tej niebieskiej sukience. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dama w błękicie. Śliczną ma tą swoją delikatną i rumianą buźkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo jasną karnację, więc rumieńce są bardzo wyraźne :)

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu