piątek, 21 września 2012

Super Hair Barbie 1986

Super Hair Barbie 1986


Super Hair Barbie 1986

Cześć. Jestem Barbie. Urodziłam się 1986 roku. Miałam kiedyś długie falujące włosy, które mogłam spinać w najbardziej wymyślne fryzury świata za pomocą specjalnej spinki (przytroczonej na stałe do głowy- dziś po niej został ino ziejący czernią otchłani otwór). Włosy mi przycięto i pomazano pisakami, ale dwie kitki jeszcze spoko zawiąże i też jest super. Zobaczcie, że nie jestem typową platynową blondynką- mam włosy w kolorze "strawberry blonde". To określenie zawsze mnie rozwalało :3


Super Hair Barbie 1986

O, łysinkę zakryję kapeluszem. Dodaje mi nutki tajemniczości i ogólnie pasuje do reszty stroju. Do butów również!


Super Hair Barbie 1986

Dzikie wygibasy. Jestem trendy i cool.

Oczy też mi na siłę poprawiali, więc dysponuję dodatkowym różowym cieniem na powiekach. Muszę jednak przyznać, że specjalnie mnie to nie oszpeciło. Dzięki temu upgrade'owi czuję się oryginalna i jedyna w swoim rodzaju. 


Super Hair Barbie 1986

Oczy mam niebieskie. Rzęsy dość rzadkie acz długie i zalotne. Makijaż skromny, ale w przypadku tak ładnej buźki, jak moja nie ma potrzeby dodatkowo się pacykować.


Super Hair Barbie 1986

A tu możecie podziwiać moją figurę i butki. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. JEEEEEEEEEEEEE ekstra babka z Ciebie, Laluniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją u siebie i bardzo lubię. Ona (i kilka innych) trafiła do mnie prawie dwa lata temu.
    Mile to wspominam, bo to moje Barbiowe początki.
    Bardzo podobają mi się jej oczy, wrzosowy cień i złocisty odcień blondu.

    OdpowiedzUsuń
  3. o dalszych losach lalki przeczytasz tu: http://mojalalkowamoda.blogspot.com/2012/09/to-by-napad.html

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu