sobota, 22 września 2012

Sunsational Malibu Barbie 1981 II

Sunsational Malibu Barbie 1981 II



Sunsational Malibu Barbie 1981

Moje lalki krążą gdzieś po świecie, ale i Wasze również trafiają do nowych domów. Widoczna powyżej Sunsational Malibu Barbie przyjechała do mnie od Starego Zgreda wraz z gromadką innych lalek. To już druga lalka tego typu opisana na moim blogu. Pierwsza staruszka była w nieco gorszym stanie i już u mnie nie mieszka, więc nie mogę zrobić lalkom zdjęcia porównawczego.

Zgredowa Baśka, jak wszystko, co wiąże się ze Zgredem, ma swój charakterystyczny zgredowy pazur :) dlatego nie pozwoliła ubrać się w żadną kwiecistą sukienkę, tylko pożyczyła wdzianko od Prawie-że-Kena. Do tego włożyła czarne okulary na główkę i gotowe:

 
Sunsational Malibu Barbie 1981

Sunsational Malibu Barbie 1981

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł z tym ubrankiem! ciekawy efekt! No i te buty! Sama takie bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie poznałam laski. Dopiero, kiedy wczytałam się w treść postu do mnie dotarło :P
    Dobrze jej w tym ubranku. Kenio jakoś się będzie musiał pocieszyć, bo panna Barbara chyba już mu ciuszka nie odda :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gapie się i gapię na nią jak sroka w gnat! ładnie przerobiłaś kenowe wdzianko - super laska z tej laleczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Basie lubię najbardziej ze względu na ich mejkap. !! Sa takie proste. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wygląda w "pożyczonym" wdzianku. Ma bardzo sympatyczną buźkę, taką swojską :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wygląda w tym ubranku. Szczególnie bluzeczka bardzo mi przypadła do gustu :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej
    lalka ma miłą buzie , zdjęcia wyszły ci super , wygląda na nich lalka jak modelka ,,, pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda w tym stroju. Ma śliczną, delikatną buzię.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu