sobota, 15 września 2012

Pretty Perfume Barbie 1987 & Pretty Surprise Barbie 1991

Pretty Perfume Barbie 1987 & Pretty Surprise Barbie 1991


Pretty Surprise Barbie 1991& Pretty Perfume Barbie 1987


Pretty Surprise Barbie 1991& Pretty Perfume Barbie 1987

Dwa różowe cukiereczki. Dzielą je cztery lata różnicy, a mimo to są bardzo do siebie podobne. Obie różowe, z pięknymi falującymi lokami w dwóch odcieniach blondu, posiadają też identyczną  biżuterię w kształcie kokardek. W zasadzie, Pretty Surprise Barbie jest następczynią starszej Pretty Perfume Barbie. Mimo tej ich cukierkowatości i potężnej ilości różu, uważam je za wyjątkowo ładne i wdzięczne lalki.


Pretty Surprise Barbie 1991& Pretty Perfume Barbie 1987

Swoją piękną długą suknię Pretty Perfume Barbie zawdzięcza Dollbby'emu. Dzięki!

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się- ładne, mimo mega dawki rózowatości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna Gosia! Wiem, że tak wielkie ilości różu przyprawiają Cię o zgrzytanie zębami >:D

      Usuń
    2. To jest pastelowy róż- to zdzierżę- najbardziej nie lubię nadmiaru jadowitego/neonowego różu =)

      Usuń
    3. Oj, to jutrzejszy wpis może Ci się nie spodobać :P

      Usuń
    4. Twoje wpisy zawsze mi się podobają =) piękne fotki robisz i za każdym razem potrafisz uchwycić niezwykły urok laleczek.

      Usuń
  2. witaj ;-)
    lalki są ślicznie ubrane ,
    interesująco uchwyciłaś je na zdjęciu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam lubię róż. Zwłaszcza na takich lalach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Laleczka w długiej sukni długo mi się marzyła. Miałam kiedyś taką kochaną koleżankę, która zgadzała mi się ją pożyczać, no ale przecież zawsze zabierała ją z powrotem. Fajne wspomnienie mi odświeżyłaś, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ Cieszę się, Zgredziku! Może czas spełnić marzenie z dzieciństwa i kupić swoją własną Perfume Pretty, co? :)

      Usuń
  5. Moja koleżanka z dzieciństwa dostała taką lalkę od babci z ameryki. Pamiętam że pięknie pachniały jej włosy :) Do dziś nie mogę znaleźć tego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachniały trochę jak pachnące pamiętniki z lat 90-ych :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu