poniedziałek, 10 września 2012

12 komentarzy:

  1. Te pięknotki pozamieniały się ubrankami!zarówno jednej jak i drugiej efekt końcowy pasuje bossko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby lalki tak różne od siebie, a jednak zamiana ciuszków im nie zaszkodziła. Ba tak im ta zamiana pasuje, że na początku nie zwróciłam na nią uwagi:) Dopiero jak zapytałaś czym się różnią zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamieniły się spryciule! :)

    Podoba mi się Barbie w stroju Hula, ale Teresa jako Dance moves nie bardzo mi pasuje :D Niebieskie włosy trochę gryzą się z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni coś te Tereski bardzo mi się podobają :-) Chyba sobie sprawię jakąś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereski są bardzo ładne! Mają swój urok. Wprowadzają nieco ożywienia do Baśkowej kolekcji. Najbardziej podoba mi się własnie ta Hula Hair. Ale inne też są ładne, zwłaszcza takie, które mają płomiennie rude włosy.

      Usuń
  5. Bardzo ładnie razem wyglądają- zamieniłaś im ubranka- ciekawy efekt uzyskałaś!=)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dziewczyny, zarówno w swoich i tych pozamienianych strojach wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tej drugiej fotce Teresa mrugnęła- tym się różnią!
    Seria Hula Hair to jedna z ładniejszych playlinów. Fajne masz dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obu pasuje ten niebieski strój. Śliczne są. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie fajne, zmiana stroju nie zaszkodziła wizerunkowi.
    A na Hula Hair choruję przewlekle od jakiegoś czasu, ale postawiłam sobie szlaban na nowe, dopóki nie dojdę do ładu z poprzednim zakupem.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu