niedziela, 2 września 2012

Magic Hair Barbie 2000

Magic Hair Barbie 2000


Magic Hair Barbie 2000

Dziewczyna zgrabna i cieszy oko kolorami, acz dla mnie zbyt nowoczesna. Nie mniej jednak, mam specjalne względy dla lalek wyprodukowanych w okresie 1998-2002. Powstało wtedy multum ciekawych serii- np. ukochana moja Hollywood Nails. Lalki z tego okresu charakteryzują się bogactwem kolorów i dużą dbałością o szczegóły.


Magic Hair Barbie 2000

Na zdjęciu powyżej lalka stoi samodzielnie- umożliwiają jej to dobrze zabudowane kozaki na stabilnej podeszwie. Pierwszy raz spotkałam się z podobnym obuwiem dla lalki- otóż butki posiadają na bokach "klamerki", które bardzo ułatwiają zakładanie i zdejmowanie. Gdy klamerki rozepniemy, but niejako łamie się dwoje i można swobodnie wsunąć nogę. Potem zapinamy i jest gitara.


Magic Hair Barbie 2000

Włosy co prawda z kanekalonu, ale zachowane świetnie. Bardzo przyjemnie się ich dotyka i bez problemu rozczesuje. Nawet specjalnie nie wychodzą.

Ogólne wrażenie pozytywne, choć makijaż, zwłaszcza ust, mógłby być nieco skromniejszy. Gdyby ktoś szukał koleżanek z tej serii, to zdaje się, że mignęła mi na Allegro Teresa. Jest jeszcze ładniejsza od Barbie ;)

9 komentarzy:

  1. Włosy rzeczywiście ładne i dobrze utrzymane. Takie buciki fajne, przynajmniej lalkom z nóg nie spadają ale bardzo trzeba uważać na "klamerki" bo łatwo się łamią. Laleczka oczywiście bardzo ładna ale nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo sympatyczną buzie i śliczną sukienkę, taka zwyczajną bez udziwnień i różu kującego po oczach (pasek jest świetny).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda. Przywodzi mi na myśl lata '70 :) kobiety w psychodelicznie kolorowych sukniach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna! zaraz zalukam za Tereską, bo jestem ciekawa jak wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresa ma inny kolor sukienki, jednak Barbie jest ładniesza

      Usuń
  5. uwielbiam długowłose barbie, choć faktycznie dla mnie też zbyt nowoczesna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ten typ Barbie jeszcze lubię :) Wbrew pozorom właśnie takich mam najwięcej! :D I masz rację - Teresa z tej serii była nieziemska! Miała fantastyczny kolor włosów!
    A buty masz od lalek z serii Really Rosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie kozaczki, tylko różowe, świetne są:) Eh te długie włosy, dla mnie taka fryzura jest kwintesencją "barbiowatości".

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu