niedziela, 9 września 2012

11 komentarzy:

  1. robi ci się swoista galeria ;D Piękna jest, to ciałko wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi wrażenie, ale najlepsze są płaskie stopy w czarnych baletkach *_*

      Usuń
  2. Uwielbiam tą serię...! :D Muszę ją skompletować! :)

    Różowe rajstopy wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już właśnie rozpoczęłam kompletowanie tej serii :) liczna jest i mam do niej duży sentyment. Pamiętam jak kiedy ś zachwycałam się tymi kolczykami i czarnymi butkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A baletki to zwykłe butki, nie wmoldowane? Na "rynku" jest posucha na buciki dla płaskostopych laleczek - a u Ciebie taki bucikowy skarb :)
    Buzię laleczki i makijaż widziałam już u innej Baśki, ale nie mogę sobie przypomnieć u której.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lalka:) A baletki wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja powiem tak, że jak mi właściciel bloga nie napisze na co mam patrzeć to ni cholery nie wiem na co- widzę różową lalkę i tyle!Ładna, z tych dawnych... i tym podobne-ale kurcza-paka nie wiem na co mam patzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że zdjęcia obronią się same ;) Bo co tu dużo gadać. Pikna lala w różowym wdzianku ;)

      Usuń
    2. Ale ja jestem amator w lalkowym świecie- i jak mi nie podpowiesz- "niciwo nie wiżu" =))

      Usuń
  7. Wow, ale ma kolczyki no i super baletki ;-) Wygląda świetnie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu