niedziela, 5 sierpnia 2012

Western Fun Nia 1990 - Piąta Syrenka

Western Fun Nia 1990 - Piąta Syrenka


Dotychczas żyliśmy w przekonaniu, iż istnieją tylko cztery siostry Jewel Hair Mermaid: Barbie, Midge, Teresa i Christie (Barbie AA), lecz doszły nas słuchy, iż widziano jeszcze jedną, o niebo piękniejszą syrenę od pozostałych. W sumie bylibyśmy skłonni włożyć te informacje pomiędzy inne bajki, gdyby nie te oto, sensacyjne zdjęcia podrzucone przez zamaskowanego podrzuciciela zdjęć o pseudonimie Lunarh... Zobaczcie sami...



Western Fun Mia 1990, Jewel Hair Mermaid Barbie AA (Christie) 1995 , Jewel Hair Mermaid Barbie 1995


Western Fun Mia 1990


Piąta syrena posiada czarne, łagodnie opływające wspaniałe ciało, włosy i orientalne rysy twarzy. A  jak doniósł nam nasz zamaskowany podrzuciciel zdjęć, nosi wdzięczne imię Nia...



Western Fun Mia 1990, Jewel Hair Mermaid Barbie AA (Christie) 1995 , Jewel Hair Mermaid Barbie 1995


Western Fun Mia 1990


















Western Fun Mia 1990


Western Fun Mia 1990

14 komentarzy:

  1. Ślicznie Nii w ogonku. I dobrze wiedzieć jak wygląda z rozpuszczonymi włosami. Moja po kres swoich dni będzie kowbojką z warkoczem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci! Miałam Nię w dzieciństwie, ale oddałam, gdy podrosłam. Tą odkupiłam nagą i już z deczko podniszczoną. Ech, moja była bardzo zadbana... Ciekawe, gdzie ją losy rzuciły...

      Usuń
  2. Dziołcha wtopiła się w syrenkowy krajobraz "jak ta lala" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no powiem ci pasuje do tej seri! Szkoda ze jej nie dali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... dałoby się jej bardziej pasujący pod resztę syren makijaż, długie włosy i byłoby bajecznie :D

      Usuń
  4. Nia jest wszechstronna: z westernu wprost w głębię oceanu i wciąż wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta syrenka, te korale, te zdjęcia, jestem oszołomiona ;D PIĘKNE !

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem kolekcjonerka barbie i inych lalek to nie jest prawdziwa nia jawel hair mermaid wiem bo to jest nia z seri westren fun wiem bo ja mama jest troche przerobiona na jawels mermaid ale włosy zakrótkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to Western Fun Nia. Wpis ma charakter dowcipny. Ponadto pod każdym zdjęciem są nazwy lalek. Pozdrawiam!

      Usuń
  7. to nia western fun nie zadna jawel hair ale piekna

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomina mi juz te nowsze lalki ze wzgledu na ksztalt oka. Taka starsza, ale mlodo wygladajaca siostra Rachel z Barbie Life in the Dreamhouse.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive