sobota, 4 sierpnia 2012

Trzy Teresy/ Splash 'N Color Teresa 1996

Trzy Teresy/ Splash 'N Color Teresa 1996


Niedawno  zapukała do mych drzwi Splash 'N Color Teresa. Zakurzona, zaplamiona, z mocno ostrzyżoną łepetyną. Zapytała, czy mogłaby zatrzymać się na chwilę u mnie i odpocząć. Przygarnęłam ją z otwartymi ramionami i obiecałam zaopiekować się, jak tylko będę potrafiła najlepiej.



Splash 'N Color Teresa 1996


Włosy, jak widzicie, udało mi się jakoś ogarnąć. Nie widać za bardzo na zdjęciu, ale Tereska posiada kilka kolorowych pasem włosów (głównie różowych), które pod wpływem ciepła stają się blond. Gdzie nie gdzie czupryna przetykana jest błyszczącymi nitkami.
Z początku myślałam, żeby odtworzyć wystrzyżoną do cna grzywkę, ale ostatecznie uznałam, że bez niej, lalka prezentuje się jeszcze lepiej. Gdzieś po drodze wpadłam na pomysł, żeby w przyszłości podarować Teresie długie pukle czarnych włosów i mam nadzieję o tym nie zapomnieć.


Uważam, że Teresa posiada wyjątkowo ładny headmold, a  Splash 'N Color w dodatku upiększają wielkie brązowe oczyska i soczyście czerwone usta. Widoczna kropeczka na lewym policzku to plamka, którą pozostawiła po sobie poprzednia właścicielka lalki i mogłabym spróbować wywabić ją ot choćby masłową kuracją słoneczną, ale skłaniam się ku temu, żeby jednak ją zostawić, gdyż dodaje odrobinę pikanterii buźce Teresy.


Poniżej porównanie trzech Teresek, które zamieszkują u mnie: Jewel Mermaid Teresa, Splash 'N Color i Hula Hair.



Jewel Mermaid Teresa 1995, Splash 'N Color Teresa 1996 & Hula Hair Teresa 1996


Jewel Mermaid Teresa 1995, Splash 'N Color Teresa 1996 & Hula Hair Teresa 1996


9 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie wyszło Ci prawie jak zdjęcie dyplomowe ;-). Piękne te Tereski...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Tereski, mi też się marzy chociaż jedna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne Tereski! Hula śwetnie wygląda - kiedys miałem od niej staniczek :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Torturujesz. Mam chrapkę na wszystkie 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najłagodniejsze z wyglądu laleczki Mattela. Ich uśmiechy zawsze kojarzyły mi się z nieśmiałością, a spojrzenie oczu wydawało się szczere i ciepłe. To takie piękno nieprzebojowe, ale za to spokojne i klasyczne. Wybroni się w każdych warunkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne dziewczyny :)Lubię ciemnowłose mattelki, poza tym uważam, że do twarzy im w krótkich fryzurach, będących efektem działalności jakiejś małoletniej właścicielki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna Tereska Splash'owa- dzięki Twojej życzliwości u mnie znalazła bezpieczny dom. Jest bardzo lubiana- zwłaszcza przez moją siostrzenicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, u Ciebie to istny raj dla lalek. Zapiszę Ci w testamencie cały mój dobytek lalkowy ;)

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive