środa, 29 sierpnia 2012

10 komentarzy:

  1. Faktycznie mała sesja :) Swego czasu nie mogłam się napatrzeć na tą Tereskę :) I jak to mała, a właściwie już nie taka mała dziewczyna straaasznie chciałam ją mieć! Miała taką piękną suknię!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna ta Teresa, nie zmalowana. fajny kolor włosów, taki trochę rudawy :) Tak jak Kate jako dziecko bardzo chciałam ją mieć. teraz mam ich kilka, ale żadnej z tak ładnym odcieniem włosów jak tej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda! Cóż za uroczy rudzielce! Bardzo lubię lalki z tym kolorem włosów. Przyjemna odmiana wśród blondynek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym z tego rudzielca zrobiła ooak Irish dancer

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z najładniejszych Teresek. Łagodna i pełna dostojeństwa, jak każda z tych lalek, a jednocześnie romantyczna. Taka niedzisiejsza z urody.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam po raz pierwszy :) i gratuluję bardzo fajnych zdjęć rudzielca Tereski (lubię rudzielce). Bardzo ma piękne włosy. Zresztą inna Twoja Tereska (Holywood Hair) też jest rewelacyjna. Fajnie mieć takie śliczne modelki...
    Zapraszam również do siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Tereska jest jeszcze piękniejsza, niż pamiętam! A kolor oczu ma nieziemski. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham sercem i duszą tą lalkę, niestety jak byłam mała to ją zamordowałam (a przynajmniej je włosy) Teraz moim marzeniem jest kupić ją nową, niestety nigdzie na all jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała pogrzebać na eBayu, tam powinna się trafić.. Moja już ze mną nie mieszka, więc nie mogę Ci pomóc :(

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive