środa, 1 sierpnia 2012

Sunsational Malibu Barbie 1981

Sunsational Malibu Barbie 1981



Sunsational Malibu Barbie 1981


Cześć. Jestem Baśka. Urodziłam się w 1981 roku w Malibu. Lubię prażyć się w słońcu, którego mamy tu w Kalifornii pod dostatkiem, chodzić z koleżankami na zakupy i podrywać ładnych chłopców... Odkąd pojawiły się w okolicy korty, czasem daję się namówić na rundkę tenisa.



Sunsational Malibu Barbie 1981


Sunsational Malibu Barbie 1981


Dziś spędzam miło czas z koleżanką z dawnych lat- też Baśką My First. Jest ode mnie rok młodsza. Taka wiecie, panienka z tych retro-słitaśnych- różowe sukieneczki i takie tam.



My First Barbie 1982 & Sunsational Malibu Barbie 1981


My First Barbie 1982 & Sunsational Malibu Barbie 1981


Hehe, przy mnie to ona bladziocha jest. Oj, wezmę się ja za nią, wezmę...


7 komentarzy:

  1. Ładne dziewczyny, nieźle się trzymają na swój wiek. Uważaj na nie, nadmiar solarium szkodzi ;)
    Baśka z Malibu ma ślicznie uśmiechnięte oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest :DD. Ma śliczną buźkę ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo, mam identyczną! Jeszcze jej nie prezentowałam i pewnie tego nie zrobię, bo jest do odstrzału z lalkowej grupy, ale miło się dowiedzieć jak się nazywa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to do ostrzału? Jeśli chcesz się jej pozbyć, to ja jestem chętna!

      Usuń
  4. Alleluja! To ja zrobię zdjęcia pannie i Ci podeślę, tylko daj znać proszę, jaki masz adres mailowy!

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive