wtorek, 28 sierpnia 2012

Pachnące lalki

Pachnące lalki


Sea Holiday Barbie 1993

Sea Holiday, jest trzecią lalką (ze starszych Barbie), której bardzo intensywnie pachnie główka. Moje obie Magic Moves Barbies pachną, jak pachnące karteczki w pamiętnikach na kłódkę, zaś Sea Holiday, jak... hmm.... choinka zapachowa (ładny zapach, acz niekoniecznie morski, jakby mogła wskazywać nazwa lalki). Powiedzcie mi, czy spotkaliście się z czym takim? Nie pytam o nowe lalki, bo te wiem, że często intensywnie pachną, np. owocami, tylko o takie od 1995 w dół. Ktoś, coś?.. :)

8 komentarzy:

  1. Całkiem ładna z niej Baśka :)
    A co do pachnących lalek - z tego co mi się wydaje pachnie cała seria lalek Hawaii z 1995. Są to niby zapachy kwiatów i owoców. Co do nowszych Strawberry Barbie pachnie truskawkami i z 2005 lalki surferki z California Girl owocami tropikalnymi.

    O innych nic nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z serii Sea Holiday mam Midge. Po przeczytaniu Twojego posta poszłam ją wywąchać, a że kupiłam ją nową w pudełku to zapach, o którym mówisz powinien pozostać, a tu nic :(
    Twoja Barbie miała dołączony błyszczyk, więc może przeszła jego zapachem?
    A odnosząc się do wszystkich zapachów lalek to uwielbiam ten "wafelkowy" od Silkstone oraz zapach włosów Barbie Basics ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna lalka i ciekawa! Jeszcze nigdy nie miałam pachnącej lalki, z wyjątkiem motylicy od Królika R. No ale zapach motylicy to wynik działań Królika R.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna twarz, na pewno szybko znajdzie nabywcę! co do zapachowych lalek, mam Sweet Roses PJ, z 1983, i też wciąż pachniała różami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją mam i była oryginalnie zapakowana i ja kurczę nie czuję nic ;( Chyba mam coś nie tak z węchem ;d

      Usuń
    2. moja też była oryginalnie zapakowana, i pachniała. później dokupiłam drugą, nagą i ta faktycznie nie pachniała

      przepraszam za offtop!

      Usuń
  5. Mówiąc szczerze, nie miałam jeszcze okazji "powąchać" zapachowej Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna lalka. Ja miałam okazję wąchać tylko te nowsze Barbie :D Starszych niestety, więc wrażeniami się podzielić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive