sobota, 25 sierpnia 2012

Hollywood Hair Teresa 1993

Hollywood Hair Teresa 1993

Pozwólcie, że przedstawię- oto Teresa. Nie byle jaka Teresa. To Hollywood Hair Teresa. Gwiazda Hollywood!!!


Hollywood Hair Teresa 1993

Nie przypuszczałam, że kiedykolwiek uda mi się ją przygarnąć do stadka. Co prawda była dość niedawno wystawiona na allegro- i to w pełnym przyodziewku, ale zmuszona byłam zrezygnować z licytacji. Obserwowałam, jak mijają ostatnie sekundy aukcji, a serce po prostu mi się krajało z żalu. Na moje wielkie i nieoczekiwane szczęście, Teresa zjawiła się ponownie. Może w nieco mniej spektakularnych okolicznościach, ale równie mocno na mnie podziaławszy.

Posiadam również Baśkę z tej serii. Możecie o niej poczytać tutaj oraz tu.

Tak prezentują się dziewczyny razem:


Hollywood Hair 1993: Barbie & Teresa


Hollywood Hair 1993: Teresa & Barbie

Hollywood Hair Teresa jest nieprzeciętną pięknością. Posiada cudowne, złociste włosy (przetykane ciemniejszymi pasmami), które wspaniale kontrastują z wyrazistymi brwiami i ciemnymi, brązowymi oczami. Jak przystało na Latynoskę, Teresa posiada też piękną śniadą skórę.

Buźka Teresy ma nieco mocniej zarysowaną szczękę, jak zresztą każda lalka o tym headmoldzie- co jednym się bardzo nie podoba, a nad czym inni pieją z zachwytu. Zdecydowanie należę do tej drugiej frakcji. Spójrzcie jeszcze na usta- tak, jak u Baśki, różowe i delikatnie rozchylone, acz bardziej wydatne. Same oczy są w kształcie dość podobne u obu lalek, ino Barbie ma je ciemnoniebieskie z różowymi błyskami i błękitnym cieniem na powiekach, a Teresa brązowe, z zielonymi błyskami i zielonym cieniem na powiekach.


Hollywood Hair 1993: Barbie & Teresa

I one dwie- Barbie i Teresa stanowią komplet. Trochę szkoda, że seria Hollywood Hair na tych dwóch lalkach się kończy, bo normalnie aż się prosi, żeby jeszcze jaką czarnulkę dokoptować... Ale może to byłoby już za dużo szczęścia na raz?.. :)

21 komentarzy:

  1. Piękna jest! Uwielbiam Tereski :)
    Kiedy stoi koło Basi to zdecydowanie wygląda na myślącą, jakkolwiek to brzmi ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresa love <3 Niejednokrotnie wygrywały u mnie z blond Baśkami!
    Co do Hollywood Hair - też ją mam, ale w wersji trupek... Moja pozbawiona jest swoich długich włosów (dzięki bogu zostały do pasa!), biżuterii i ciuszków i robi u mnie za cheerliderkę :D

    Za to masz jeszcze Skipper i Kena do skompletowania całej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wbrew pozorom też jest trupkiem, choć w zupełnie przyzwoitym stanie :) Przyjechała do mnie z dredami zamiast włosów, jednym kolczykiem i w byle jakiej szmatce. Sukienka w której dziś występuje, należy tak naprawdę do Belindy z Barbie and the Sensations :)

      Widziałam Twoją Teresę, jest boska!

      Faktycznie, zapomniałam o Kenie i Skippce :D

      Usuń
  3. Och, mogę tylko powzdychać..., jakiś czas temu obie panienki były na allegro, niestety przespałam aukcje... Zazdroszczę piękności :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że Teresa podoba mi się dużo bardziej. Ma o wiele bardziej naturalne oczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Właściwie to cała Teresa jest naturalniejsza od Baśki :)

      Usuń
  5. Tereska gasi Barbie urodą i subtelniejszym makijażem. Piękna dziewucha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie mieszka sama Barbie. Bardzo ją lubię, ale do twojej Tereski ślinię się niesamowicie. Ma taki unikalny kolor włosów, nie wspominając o długości. Ubranko bardzo trafnie dobrane. Kolor jak oryginału.
    Czy masz w planach zdobycie reszty serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie za nimi gonić nie będę, ale jeśli gdzieś nagle się pojawili Ken ze Skippką do kompletu, to nie obrażę się :)

      Usuń
  7. Plis, zablokuj to wyskakiwanie kodu przy komentowaniu. 15 razy wpisywalam kod zanim odniosłam sukces....

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj, mnie również :) Cieszę się, że ją mam :)

      Usuń
  9. ja właśnie nabyłam barbie hollywood jest nowiutka po prostu łał....to jedyna lala której zazdrościłam koleżance w dzieciństwie (ona dostała ją na komunie).ja miałam tylko podróbki wtedy ciężko było o orginał i nie każdego było na to stać.marzenie lat dziecięcych zostało spełnione.ale powiem ze barbie kiedyś miały to coś....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe wrażenie, prawda? :) A Hollywood Teresa to nie byle co, przepiękna lalka i wcale nie taka łatwa do zdobycia. Gratuluję! Pokaż kiedyś nam tę ślicznotkę :)

      Usuń
  10. A kilka dni temu Twoja Tereska zmieniła adres i teraz mieszka u mnie :) Będzie miała dobrze w Stellandii ;) A ponieważ od dzieciństwa o niej marzyłam i tak sie cieszę, że wreszcie ją mam, to na chwile obecną to moja ulubiona lalka i ma u mnie specjalne względy :) Stella

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive