piątek, 24 sierpnia 2012

Happening Hair Fashion Barbie 1993

Happening Hair Fashion Barbie 1993

Dzisiejszą sukieneczkę zidentyfikowałam zupełnie przypadkowo, przewalając Internet w poszukiwaniu czegoś, sama już nie pamiętam czego. Spodziewałam się raczej, że będzie to przyodzienek jakiejś konkretnej Baśki i to jednej z tych wyprodukowanych w drugiej połowie lat 90-ych, a tu nie. Kiecka pochodzi z linii odzieżowej Happening Hair Fashion i jest z 1993 roku!

Flower Fun Barbie 1996 & Happening Hair Fashion Barbie 1993


Flower Fun Barbie 1996 & Happening Hair Fashion Barbie 1993


Happening Hair Fashion Barbie 1993

No dobrze, ale kim jest dzisiejsza modelka?.. Ma duże fioletowe oczyska i ciemno różowe kolczyki w kuleczkę. Włosy są bardzo mocno i na wielu poziomach obcięte przez młodocianego fryzjera, co dodatkowo psuje wrażenie. Aha, no i grzywka. To musi być lalka z pierwszej połowy lat 90-ych, ale więcej nic nie powiem, bo nie wiem. Dla mnie lalki po 1993 są już byt trudne do rozpoznania- wydają mi się wszystkie takie same, zwłaszcza, jak są nagie i z wystrzępionymi włosami... Zostawiam to Wam, specjalistom od młodszych lal, bo ja już za stara jestem na takie szczawiki ;)


 Flower Fun Barbie 1996

Dopisek z dnia następnego: I wszystko już jasne! Baśkę zidentyfikowała Kate. Od razu wiedziała, że ona to ona, ale ja wciąż nie byłam do końca przekonana. Dziś, w skrzynce mailowej znalazłam jednak dowody na to, że to musi być Flower Fun Barbie. Jedyne, co mi się wciąż nie zgadzało to materiał, z którego wykonane są włosy, bo lalka Kate ma je z kanekalonu (białawe, proste i sypkie), kiedy moja ma z cięższego saranu. Sądzę jednak, że to wciąż ta sama lalka. Poszperałam trochę w sieci i znalazłam lalki z obydwoma rodzajami włosów. Dziękuję za pomoc, Kate!

8 komentarzy:

  1. A ja ją chyba znam :) Wydaje mi się, że to Flower Fun Barbie :) Jeszcze dla pewności swoją do monitora przystawiłam i wyglądają identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate, przekopałam Twój blog w poszukiwaniu Flower Fun- faktycznie te lalki są łudząco do siebie podobne, ale Twoja ma niebieskie oczy, a moja fioletowe! Załączyłam do posta dodatkowe zdjęcie samej twarzy.

      Usuń
    2. Ależ ma i fioletowe - rysunek samego oka jest identyczny! ZA to moja ma bardzo wyblakłe cienie. A jakie ma sygnatury?

      Do głowy jeszcze przychodzi mi chic barbie - http://www.maddiesdolls.com/closing%20sale/Zellers_Chic.jpg
      zdjęcie twarzy - http://www.flickr.com/photos/sezzalicious/4062500271/in/photostream/

      Usuń
  2. Chic jest prawie taka sama, ale nie do końca- i kolor kolczyków i ust jest perłoworóżowy, u mnie po prostu różowy. Moja jest Made in China. Posiada białe wmoldowane gatki w literki B :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja Made in Indonesia :D I też posiada białe gatki! To musi być ona! :D
    Jutro zrobię wyraźniejsze zdjęcie jej twarzy i Ci wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Więc może stąd wynikają różnice! Jestem ciekawa tych zdjęć :)

      Usuń
  4. Fajna sukieneczka, bawi mnie ten zielony staniczek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive