poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Fashion Corner Lucky Ind. 1993 II

Fashion Corner Lucky Ind. 1993 II

Pojawienie się pierwszej Cornerki było zupełnym przypadkiem. Ale żeby w tym samym miesiącu pojawiła się druga i to niemal identyczna, jak ta pierwsza, to już jest rzecz wybitna. Tu, chciałabym powiedzieć, że staram się ograniczać do zbierania wyłącznie lalek Mattela, wiec dzisiejsza bohaterka będzie musiała znaleźć sobie nowe mieszkanko- może ktoś reflektuje?..


Fashion Corner Lucky Ind. 1993

Lalka jest zachowana w stanie niemal idealnym. Włosy są lśniące, czyste i pięknie się falują.  Nie ma w nich żadnych ubytków. Ciało lalki również jest czyste i błyszczące- widać, że dzieciak, do którego należała Cornerka, nie wykazywał nią większego zainteresowania. Mogę śmiało zaryzykować stwierdzenie, iż lalka jest w stanie "fabrycznym"


Fashion Corner Lucky Ind. 1993

Oczy dziewczęcia są ciemnoniebieskie i posiadają charakterystyczne półksiężyce, czego nie zauważyłam u łudząco podobnej Cornerki, której zdjęcia zamieściłam tutaj. Cień na powiekach jest fioletowy.


Fashion Corner Lucky Ind. 1993

Ależ ona ma nogi! Wyjątkowo zgrabne! Rozmiar stopy jest podobny jak u Baśki, więc spokojnie może się ona wymieniać z nią na butki.

PS. Jeśli znajdzie się ktoś chętny na tę pannę, to proszę o kontakt. Od razu mówię, że buty nie wchodzą w skład oferty. Obuwia dla lalek mam tyle, co kot napłakał, więc wolałabym nie nadwątlać i tak skromnych zapasów. :)

PS 2. Poczyniłam małą aktualizację wpisu poświęconego Beach Blast Barbie. Pod sam jego koniec dodałam nowe zdjęcie i kilka słów, z jakiej to okazji. Zapraszam.

3 komentarze:

  1. wygląda na to, ze jesteś magnesem na Fashion Corner! faktycznie w świetnym stanie, co za włosy!
    lalka mnie oczywiście kusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :3 Nie uważasz, że Twoja Cornerka jest samotna? Bardzo samotna!

      Usuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive