wtorek, 14 sierpnia 2012

Bardzo lalkowy sierpień

Bardzo lalkowy sierpień


Było mi szalenie miło wziąć udział w tej super zabawie, ale ogrom pracy, jaki na mnie ostatnimi dniami spłynął, skutecznie odbiera mi czas i wenę do robienia czegokolwiek twórczego, w związku z czym zdecydowałam, że tej edycji BLS nie ukończę :( Bardzo dziękuję pomysłodawcom, Maverice i wszystkim tym, którzy zaglądali do mnie i zostawiali miłe komentarze.




Zdjęcia powstałe na rzecz BLS:


1. Kapelusz:


Day to Night Barbie 1984

2. Herbata:


Angel Face Barbie 1983  x2

3. Klucz:


Civil War Nurse Barbie 1995

4. Guzik:


Barbie ???

5. Czerń:


Tropical Miko 1986, Western Fun Nia 1990, Jewel Hair Mermaid Barbie AA 1995, Belinda from Barbie and the Sensations 1987, Dana Rockers 1st edition, 1986, All American Kira 1990


6. Kratka:


All American Kira 1990, Rockers Diva 2nd Edition 1986


7. Motyl:


Angel Face Barbie 1983


8. Korale:


Barbie Lovin' You 1983 & Civil War Nurse Barbie 1995


9. Skarpetki:


Princess Jasmine (Simba)


10. Lustro:


Crystal Barbie 1983

11. Kwadrat:


Civil War Nurse Barbie 1995


12. Oko:


Hollywood Hair Barbie 1993


13. Lato:


Western Fun Nia 1990


Oraz dwa zdjęcia, które dopiero miały się pojawić, czyli:


20. Zboże:


Laura Little, Simba


27. Cytryna:


Rockers Diva 2nd Edition 1986, All American Kira 1990


11 komentarzy:

  1. Wielka szkoda:( Lubię oglądać Twoje zdjęcia. A już w szczególności podoba mi się zboże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... Zaglądałam regularnie. Piękne zdjęcie ilustrujące zboże!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że musisz zrezygnować... Również dziękuję za udział, zapraszam na następne 'fotograficzne wyzwania' :)
    Z cytryną jest jeszcze szklanka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, że nie mogę podzielić się z Tobą wolnym czasem, którego miewam w nadmiarze :))
    Mnie również bardzo podoba się zbożowa fotka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wielka szkoda, bardzo podobały mi się twoje zdjęcia i pomysły na nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że na więcej nie masz czasu... :(
    Jak dla mnie kapelusz, czerń i zboże są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane jesteście :) To, że nie biorę już udziału w BLS, nie oznacza, że przestanę produkować :3 Mam kilka zaległych postów i dziewcząt do przestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również żałuję, że rezygnujesz... Mimo, że nie biorę udziału w BLS, regularnie do wszystkich zaglądam - tutaj także. Każdy uczestnik ma niesamowity pomysł na zdjęcie. ,,Kratka" w Twoim wykonaniu to mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dbanek na herbate nie jest troche przeciekly xD?

    OdpowiedzUsuń

Translate

Popular posts

Szukaj na tym blogu

Archive